Beoordeeld op 20 oktober 2018 via mobiele applicatie

We werden omver geblazen door dit hotel. Een fantastische ligging, heel dichtbij het centrum. Het personeel achter de receptie was uitermate vriendelijk en verschafte ons enorm veel informatie over de stad. Ze waren erg behulpzaam. We hadden een prachtige junior suite die boven onze verwachtingen was, het interieur was prachtig en het bed erg comfortabel. Het ontbijt was heel erg lekker, het beste ontbijt dat wij reeds hebben gegeten in een hotel en ook hier was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, je mocht ze alles vragen.

Kortom, ik geef bijna nooit een 5-sterren recensie, maar dit hotel is het waard. Absoluut!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 1 september 2018

Wat een fantastisch adresje. We genoten van een heerlijk romantische overnachting ter ere van de verjaardag van mijn vriend. Attentie van twee heerlijke glazen champagne en versnaperingen. Upgrade naar de Ralph Lauren Suite met een prachtige badkamer & jacuzzi. Het ontbijt was fantastisch lekker met ovenverse boterkoeken, heerlijke champagne, lekker versgebakken eitje en persoonlijke service aan tafel.

Een uniek hotel met een exceptionele service, toppertje !

Kamertip: De suites zijn een aanrader !
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 17 juli 2018

Dit hotel straalt romantiek en charme uit.
Heel knusse en gezellige suites.
Het ontbijt is een topper in een heel romantisch kader.
Het personeel is er heel vriendelijk .
Heel gemakkelijk ook de parkeergarage dichtbij het hotel.
Het hotel ligt middenin het stadsgedeelte, heel gemakkelijk om de stad te verkennen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018

zeer correct onthaal en nette kamer op de goede temperatuur.... jammer dat de douchekraan kapot was- enkel heet water! goed geïsoleerde kamers, zeer rustige nacht in het vollevendige stadscentrum. Zeer smaakvol ontbijt met bediening in stijl.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

We begrijpen dat voor de lokatie betaald moet worden, maar voor 250 euro verwachten we meer ruimte in kamer en douche. Het was wel mooi en netjes, verzorging was goed. Ontbijt prima en drankjes ‘s avonds in woonkamer lekker en attent met hapjes.

Datum van verblijf: maart 2018