Beoordeeld op 1 september 2018

Wat een fantastisch adresje. We genoten van een heerlijk romantische overnachting ter ere van de verjaardag van mijn vriend. Attentie van twee heerlijke glazen champagne en versnaperingen. Upgrade naar de Ralph Lauren Suite met een prachtige badkamer & jacuzzi. Het ontbijt was fantastisch lekker met ovenverse boterkoeken, heerlijke champagne, lekker versgebakken eitje en persoonlijke service aan tafel.

Een uniek hotel met een exceptionele service, toppertje !

Kamertip: De suites zijn een aanrader !
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 17 juli 2018

Dit hotel straalt romantiek en charme uit.
Heel knusse en gezellige suites.
Het ontbijt is een topper in een heel romantisch kader.
Het personeel is er heel vriendelijk .
Heel gemakkelijk ook de parkeergarage dichtbij het hotel.
Het hotel ligt middenin het stadsgedeelte, heel gemakkelijk om de stad te verkennen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018

zeer correct onthaal en nette kamer op de goede temperatuur.... jammer dat de douchekraan kapot was- enkel heet water! goed geïsoleerde kamers, zeer rustige nacht in het vollevendige stadscentrum. Zeer smaakvol ontbijt met bediening in stijl.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

We begrijpen dat voor de lokatie betaald moet worden, maar voor 250 euro verwachten we meer ruimte in kamer en douche. Het was wel mooi en netjes, verzorging was goed. Ontbijt prima en drankjes ‘s avonds in woonkamer lekker en attent met hapjes.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 19 maart 2018

Voor de eerste keer dat wij in Brugge kwamen. En dit hotel heeft de trip zeker 2 keer zo mooi gemaakt.
Bij aankomst kregen wij de mogelijkheid om de kamer te upgraden van Charming naar Junior Suite. Aangezien wij niet veel nodig hebben, hebben wij dat ook niet gedaan. Achteraf gezien was dit ook echt niet nodig. We hebben genoten van onze schone (propere) kamer met bad. Uit het raam zagen we de Belfort toren en konden we de Beiaard muziek in de ochtend horen.

Het ontbijt was voortreffelijk. Heerlijk verse broodjes, jus d'orange, vers gebakken of gekookt eitje zoals je wenst en eventueel zelfs een lekker glaasje bubbels (aanrader, heerlijke champagne).

ik kan geen nadelen vinden van het hotel. Voor het slapen gaan is zelfs het bed netjes opgemaakt met de weersvoorspellingen op een blaadje en een chocolaatje.

Wil je verwend worden en ook nog midden in een gezellige stad, dan zit je hier goed.

Datum van verblijf: maart 2018