AF2

Buitengewoon verblijf

5,0 van 5 bollen30 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Favoriet van het hotel
Het beste verblijf dat ik ooit heb meegemaakt. Een lekker, vers, uitgebreid ontbijtbuffet. Zeker het geld waard, meer zelfs. Het team heeft er alles aan gedaan om ons verblijf buitengewoon te maken. De kamer was groot, luxueus en heel schoon. Grote badkamer.
Datum van verblijf: januari 2024
Kamertip: Valet parking beschikbaar, super dichtbij het centrum, uitstekende service
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 mrt 2024
Bedankt voor uw fantastische beoordeling!
We zijn verheugd te horen dat u zo'n geweldige ervaring heeft gehad tijdens uw verblijf bij ons.
Het doet ons goed te weten dat u genoten heeft van ons heerlijke, verse en uitgebreide ontbijtbuffet.
Ons team streeft er altijd naar om uw verblijf buitengewoon te maken en het doet ons veel plezier dat we daarin geslaagd zijn.
We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!
Restaurant
  • Booking.com
1.5 km van Hotel Heritage - Relais & Chateaux
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 11 maart 2023

Super ervaring, super lekker gegeten en een onvergetelijk verblijf. Zeker voor herhaling vatbaar. In restaurant houden ze rekening met je voorkeur. Super vriendelijk personeel in restaurant en hotel...

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Johan Creytens, Eigenaar van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2023

Bedankt voor uw geweldige review!
We zijn blij om te horen dat u een super ervaring heeft gehad en dat u hebt genoten van het heerlijke eten en uw verblijf onvergetelijk was.
Het is geweldig om te horen dat ons restaurant Le Mystique rekening hield met uw voorkeuren en dat ons team vriendelijk was tijdens uw verblijf in zowel het restaurant als het hotel.
We kijken er naar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen!

Beoordeeld op 5 januari 2023

Super nachtje weg personeel vriendelijk hygiëne was erg goed massage was wat soft voor dat geld en we wilden graag in het restaurant eten maar dat was niet meer mogelijk dat zou wat meer voor de gasten open gesteld moeten worden voor de rest was het super

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Johan Creytens, Eigenaar van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2023

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons. We zijn blij om te horen dat u een leuk verblijf had en dat het personeel vriendelijk was en de hygiëne goed was.

We betreuren het echter te horen dat de massage misschien niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed.

Wat betreft het restaurant, het spijt ons te horen dat dit niet meer mogelijk was tijdens uw verblijf.
We adviseren en communiceren steeds dat het restaurant op voorhand moet gereserveerd worden daar het aantal plaatsen beperkt is. We proberen dit in de toekomst nog beter te communiceren.

Bedankt voor uw opmerkingen en we hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

Mvg

Beoordeeld op 30 oktober 2022

Totaal genieten! Vriendelijk en zeer bekwaam personeel. Heerlijk eten en een geweldige sfeer. Echt een aanrader om tot het uiterste heerlijk verwend te worden. Enige nadeel voor ons was dat er te vroeg de vuilniswagen door de straat reed. Maar ja, daar staat wel de perfecte ligging om heerlijk te genieten van stadswandelingen door het centrum van het schitterende Brugge.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Johan Creytens, Eigenaar van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2022

Geachte heer Van Veen,
Bedankt voor uw mooie review, maar we zijn dan ook vooral blij dat jullie volop genoten hebben van jullie verblijf.
Jammer dat jullie 's morgens ongewenst werden gewekt door een vuilniswagen. Daar hebben we jammer genoeg geen controle over, al hebben we de betrokken dienst wél al gevraagd om niet te vroeg hun ronde te doen en de nachtrust van zowel de hotelgasten maar ook de bewoners te respecteren.
We hopen jullie dan ook binnenkort terug te mogen verwelkomen voor een nieuwe "Heritage" ervaring.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 26 april 2022

Enkel maar superlativen
Prachtig interieur!
Alles zéér verzorgd,de toiletten ook!

Top kwaliteit!
Top bediening!
Fantastische sfeer!
Dit was een unieke ervaring en voor herhaling vatbaar!
een meerwaarde voor Brugge

Datum van verblijf: april 2022
Hotel Heritage, Overig van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2022

Geachte NickyM344,

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden! Het doet ons een plezier te lezen dat jullie er zo van genoten hebben. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen.
Wij kijken al uit naar u volgende bezoek aan Hotel Heritage.

Met vriendelijke groeten,
Elise Lobbens | Guest Relations

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een heerlijk verblijf gehad! Perfecte hygiëne in tijden van Covid. Dinner in restaurant le Mystique heel verfijnd. Ontbijt top!
Warme ontvangst. Kamers heel mooi. Mooi gerestaureerd pand. Enkel superlatieven!!!

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel Heritage, Overig van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020

Geachte mevrouw,

In de eerste plaats wensen wij u te bedanken om voor Hotel Heritage Relais & Chateaux te kiezen voor uw verblijf in Brugge.

Ook willen wij u bedanken voor het nemen van uw tijd om deze prachtige beoordeling te delen.

Wij voelen ons vereerd dat de ontvangst alsook de kamers uw verwachtingen konden overtreffen. Wij passen inderdaad met grote zorg de strenge maatregelen van hygiëne toe zodat iedereen zich veilig kan voelen tijdens een verblijf bij ons.

Wij hopen alvast u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Johan, Isabelle & team Heritage