Beoordeeld op 11 september 2019

Super mooi karaktervol hotel met supervriendelijk personeel en prima bediening en gastvrijheid .
Beste ontbijt ooit geserveerd in een statige kamer in het oude herenhuis . Tevens ook hier weer een pluim voor de bediening . Kamers ook mooi ingericht met alle technische snufjes voorzien met behoud van karakter passend bij dit gebouw en deze mooie stad .
Een aanrader

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Een prachtig hotel midden in Brugge! Een feest om hier te logeren, alle aandacht voor ons. Handgeschreven welkomstkaartje en vers fruit als welkom. Ondanks het feit dat onze kamer niet erg groot was was alles met zorg ingericht, het geheel was mooi verzorgd en straald aandacht en oog voor detail uit. Alle dagen opgemaakte bedden met een chocolaatje en welterusten kaartje, heerlijke handdoeken, ochtendjas en slippers, nespresso voor een fijn bakje koffie, luxe doucheproducten.
In de ochtend een briefje onder de deur met de weervoorspelling. Het ontbijt is onvergetelijk en laat naast de fantastische producten en persoonlijke aandacht alles vergeten wat tot nu toe op al onze reizen de revue is gepasseerd: een absolute aanrader! Je zou er uren kunnen zitten om van de ambiance en de heerlijke producten te kunnen genieten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 15 april 2019

Heel eenvoudig kon niet beter, alles ok , vriendelijk, gedienstig, uiterst net, perfect, minste wens werd dadelijk uitgevoerd, werd met al mijn gezondsheidsbeperkingen rekening gehouden, eventuele problemen werden zelfs voorkomen

Datum van verblijf: september 2018
JohanCreytens, Eigenaar van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2019

Bedankt voor uw bezoek en zijn dan ook heel tevreden dat u genoten heeft van uw verblijf.
we kijken dan ook uit om u snel terug te mogen verwelkomen

Beoordeeld op 25 november 2018

super vriendelijke ontvangst, mooie nette kamers, aan alles voorzien.
Ontbijt uitstekend en zeer uitgebreid verzorgt door Eugene !
gewoon super hotel, bij een volgend bezoek aan Brugge komen we zeker terug !

net buiten de markt dus super ligging (doch rustig) prachtig gebouw en top personeel

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden wij door de gastvrouw ontvangen er werden wij naar onze kamers gebracht. De kamers zijn zeer origineel ingericht en van alle gemakken voorzien. Na het avondeten kwamen wij weer op de kamer en waren de gordijnen gesloten, de lakens een stukje open geslagen en een doosjes met 2 bon-bonnetjes op elk bed, waarbij een goede nachtrust werd gewenst. Wat super! De volgende ochtend ontbijt met een voorafje en een dessert en verder alles wat je wenst. En dit alles werd gepresenteerd door 2 zeer gastvrije medewerkers. Het hotel ligt nabij het centrum en parkeren kan bij Parking Biekorf tegen een tarief van €8,70 per 24-uur. Via de uitgang bibliotheek sta je ook al bijna voor het hotel. Advies om eerst te parkeren en dan naar het hotel te lopen, anders moet je weer 4km oprijden als gevolg van de vele inrichtingsstraatjes.
Wij hebben een heerlijk weekendje Brugge gehad en daar heeft de gastvrijheid van dit hotel zeker aan bijgedragen.

Naast het hotel kun je fietsen huren en een tocht naar Blankenberg, Zeebrugge en via Damme weer terug naar het hotel. Dit kan gemakkelijk worden gevonden d.m.v. Knooppunten die goed zijn aangegeven.

Datum van verblijf: augustus 2018