Beoordeeld op 5 augustus 2018

Een prachtig gebouw uit 1869 waarbij de authentieke elementen gecombineerd werden met het hedendaags (moderne) comfort. Mooie ruime kamer en badkamer. Alles was aanwezig. Champagne ontbijt is zeker een keer aan te raden. Zeer goede ligging (50 meter van de Grote Markt van Brugge), doch rustig gelegen. De persoonlijke berichten en extraatjes ('s avonds en bij aankomst en vertrek) zijn extra troeven en charmeert.

Kamertip: zeer goede locatie, rustige ligging en luxe
Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeer gunstig gelegen, vlak naast de grote markt.
Het verblijf was fantastisch, het personeel zeer gedienstig en vriendelijk. Niets is te veel gevraagd.
Kamers zijn zeer netjes en alles is voorradig.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 11 mei 2018

De ontvangst was vriendelijk en vlot. De auto werd voor ons geparkeerd in de garage. De locatie van het hotel is geweldig, direct achter de Markt gelegen. Het ligt in een rustig straatje dus op de kamer geen geluiden van verkeer. Het pand is heel bijzonder. Overal is veel oog voor detail. De kamer was prachtig ingericht, wat een decor! Heel chique uitstraling en van alle gemakken voorzien zoals koffie/thee, fruit, zelfs een iPad om te gebruiken. Onze kamer was compact maar zeker groot genoeg. Ontbijtbuffet was uitzonderlijk goed. Geen onpersoonlijk grote buffet-zaal, maar kleinschalig en ook hier weer mooi ingericht. Behalve de lekkere dingen van de buffet tafel, komt de bediening ook langs met allerlei lekkere kleine ‘’ontbijt-amuses’’. De eitjes en wafels worden vers voor je bereid. De sfeer in het hotel is fijn, er is veel persoonlijke aandacht, en ook de eigenaresse is in het hotel te vinden en maakt tijd voor een praatje met de gasten. Het kundige personeel weet je een heel gewenst en gewaardeerd gevoel te geven. Al met al een topweekend gehad in de mooie stad Brugge, we gaan er zeker nog eens naar terug!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Via online aanbieding in dit hotel terecht gekomen en amaai we vielen van de ene verbazing en luxe in de volgende. Dit hotel is gewoon top. Heel vriendelijk en behulpzame receptie, dikke pluim voor hun. Ook het luxe ontbijt is super veel en echt lekker, wat duur ok maar zijn prijs meer dan waard. En dan het decor , maar 1 woord voor waw! Prachtig gexoon. De kamer lag onder het dak maar dat deerde helemaal niet. Het was super de luxe. Schitterend ingericht en met alle faciliteiten je maar kan bedenken en npdig zou hebben. Dit hotel ligt ook perfect gelegen. Wij vinden gewoon nils negatiefs aan dit hotel. Top!

Datum van verblijf: februari 2018
Marie_De_Plancke, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2018

Hartelijk dank voor uw lovende review!

Het doet ons een plezier dat u genoten heeft van onze service, ontbijt en de inrichting. Ons team zet zich iedere dag 100% in om het verblijf van onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Het is dan ook een plezier om uw review te lezen.

Hopelijk kunnen wij u snel opnieuw verwelkomen!

Beoordeeld op 25 februari 2018 via mobiele applicatie

Schitterend weekend in prachtig hotel.
Top ontvangst, door de gastvrouw en haar team. Allemaal zijn ze heel vriendelijk en attent.
Ontbijt is uitstekend. Alles erop en eraan.
Restaurant Le Mystique is absolute aanrader. Sterren niveau.

Datum van verblijf: februari 2018
VincentLabrosse, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2018

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om een review te schrijven over ons hotel!
Het doet ons een plezier om te lezen dat u een schitterend weekend gehad heeft in ons hotel en genoten heeft van ons restaurant zowel 's ochtends als 's avonds.
We kijken er alvast naar uit u opnieuw te kunnen verwelkomen in ons hotel en onze historische stad!