Hotel Navarra Brugge(Brugge)
  • Restaurant
207 US$
178 US$
  • Bar/lounge
Academie Hotel(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
110 US$
  • Bar/lounge
Hotel Biskajer Adults Only(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
99 US$
  • Bar/lounge
Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
106 US$
103 US$
101 US$
91 US$
  • Gratis parkeren
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
145 US$
106 US$
Priceline
Crowne Plaza Brugge(Brugge)
232 US$
203 US$
Priceline
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een zeer goede ligging in het centrum van Brugge.

Van binnen is het een schitterend en sfeervol hotel. Bij aankomst in de luxe hotelkamer wordt je met een tafeltje vol fruit, chocolade en water welkom geheten. De details, zoals het ontvangen van een persoonlijk geschreven bericht over de weersverwachtingen en de wens voor een goede nachtrust, maken het een complete belevenis.

Het ontbijt was erg lekker en compleet: keuze uit diverse bereidingen van eieren, mogelijkheid tot gezonde toppings voor de yoghurt, homemade taartjes, een glaasje Cava en natuurlijk Brugse chocolade.
Jammer dat restaurant Le Mystique gesloten was ivm vakantie.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
VincentLabrosse, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Wat een plezier om uw review te lezen! Het doet ons vooral erg veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf, we houden ervan om al onze gasten in de watten te leggen en te dienen als echte 'Royals'....!

De dag starten in Brugge met het Heritage Champagne ontbijt is de dag stijlvol en vooral genietend inzettten, life is beautiful!

We hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen, we hopen u dan ook gastronomisch te kunnen verwennen met ons Le Mystque diner. De verlofperiode van het restaurant loop op z'n einde en heropenen terug op 10 augustus.

Wij danken u van harte voor uw positieve beoordeling! Tot binnenkort!

12 juli 2017 beoordeeld

Wat een beleving. We hebben hier een avond gegeten in het restaurant. Geweldige service en prachtige gerechten en wijnen. Hotel Heritage heeft er echt een bijzondere avond van gemaakt door de verregaande service en oprechte glimlachen van het (jonge, proficiat) personeel.

Verbleef: februari 2017
VincentLabrosse, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2017

We zijn verheugd om te horen dat u zo'n fijne avond heeft gehad. Onze medewerkers doen er inderdaad alles aan om onze gasten een onvergetelijke avond te bezorgen.
Dit doen ze met passie en enthousiasme!

Hartelijk dank voor deze mooie woorden! We hopen u in de nabije toekomst nog een keer te mogen verwelkomen! Hopelijk kan u de volgende keer ook genieten van een rustige overnachting nadien in één van onze luxueuze kamers.
s' Morgens schuift u opnieuw aan tafel voor gastronomische verwennerij met ons uitgebreid ontbijt met Champagne

Tot binnenkort!

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Centrale ligging. De service is uitmuntend. Leuke extra gerechtjes bij het ontbijt. In de avond de kamer nog netjes gemaakt en nieuw handdoeken. Fijne sauna en stoombad . Tip parkeer bij station voor 3.50 per dag en reis gratis met de bus die stopt bij voor het hotel.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
VincentLabrosse, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling hier op TripAdvisor! Het doet ons veel plezier te lezen dat u genoten heeft van ons heerlijke ontbijtbuffet met extra signature gerechtjes geserveerd aan tafel.

We hopen u binnenkort opnieuw te verwelkomen in hartje Brugge! Wist u dat wij ook een parking hebben 'on site'? U parkeert dan voor de deur, onze voiturier helpt bij het uitladen en parkeert dan de auto voor u in onze ondergrondse privé garage (€35/nacht).

Tot binnenkort!

3 maart 2017 beoordeeld

Superverblijf : comfortabele ruime kamer - goede sauna en fitness in kelderverdiep- in Mystique restaurant word je verwend met mooie gerechtjes - superlekker ontbijtbuffet - mooi harmonieus ingericht, passend voor Brugge - gratis water verkrijgbaar aan receptie - koffie en theefacilities gratis

Kamertip: if you wants a spacious room don't take the standardroom
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
VincentLabrosse, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2017

Hartelijk dank voor uw review hier op TripAdvisor.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u een superverblijf bij ons heeft doorgebracht in hartje Brugge!

We hopen u binnenkort nog eens te mogen verwelkomen voor een gastronomische ervaring!

24 december 2016 beoordeeld

Wat een feest om hier te verblijven! Zodra je binnen komt, voel je je thuis, voel je de warmte, de rust en de luxe. Een absolute must is dineren in het restaurant. Wát een beleving! Engeltjes op de tong, en met zeer bijzondere aandacht voor de presentatie. Ook een lust voor het oog dus. Bijzonder is ook de welkomscocktail waar we gezellig gepraat hebben met de eigenaren. Mooie, ambitieuze en warme mensen. Complimenten!!!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Managerheritage, Guest Relations Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2016

Hartelijk dank voor deze prachtige woorden.

Het hele team is blij om te horen dat uw een geweldig verblijf heeft gehad in ons hotel. Ook zijn we verheugd om te horen dat u genoten heeft in ons restaurant Le Mystique. Ons team doet altijd wijn best om ervoor te zorgen dat elke gast een gedenkwaardig verblijf heeft.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Hotel Heritage.