“Heerlijk ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Heritage - Relais & Chateaux
Beoordeeld als nr. 5 van 97 hotels in Brugge
Eco-leadersNiveau Brons
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel. Kamer 41 heeft geen lage ramen maar het comfort is geweldig. Ontbijt overheerlijk. En erg aardige staf. Auto wordt keurig voor je weggezet. Bedden waren een droom! Badkamer kan wat modernisering gebruiken. Lekkere hapjes en fruit op de kamer. Wi Fi prima. Ligging kan niet beter on de hoek van de grote markt. Brugg is een leuke gezellige stad. Kortom een aangenaam verblijf en mijn hotspot voor een volgende keer.

Verbleef: Juli, 2017, reisde alleen
VincentLabrosse, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!
Juist! In onze handgemaakte Nilson bedden met luxueus Egyptisch linnen is het heerlijk slapen! Net zoals een Royal...

We vinden het fantastisch om te lezen dat ons Heritage hotel uw hotspot is voor een verblijf in Brugge! We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen. Volgende keer eens tijdens de winter? Dan geniet u van een gratis 3de nacht! (geldig van januari tot einde maart 2018)

Tot binnenkort

Schrijf een beoordeling

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een zeer goede ligging in het centrum van Brugge.

Van binnen is het een schitterend en sfeervol hotel. Bij aankomst in de luxe hotelkamer wordt je met een tafeltje vol fruit, chocolade en water welkom geheten. De details, zoals het ontvangen van een persoonlijk geschreven bericht over de weersverwachtingen en de wens voor een goede nachtrust, maken het een complete belevenis.

Het ontbijt was erg lekker en compleet: keuze uit diverse bereidingen van eieren, mogelijkheid tot gezonde toppings voor de yoghurt, homemade taartjes, een glaasje Cava en natuurlijk Brugse chocolade.
Jammer dat restaurant Le Mystique gesloten was ivm vakantie.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
VincentLabrosse, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Wat een plezier om uw review te lezen! Het doet ons vooral erg veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf, we houden ervan om al onze gasten in de watten te leggen en te dienen als echte 'Royals'....!

De dag starten in Brugge met het Heritage Champagne ontbijt is de dag stijlvol en vooral genietend inzettten, life is beautiful!

We hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen, we hopen u dan ook gastronomisch te kunnen verwennen met ons Le Mystque diner. De verlofperiode van het restaurant loop op z'n einde en heropenen terug op 10 augustus.

Wij danken u van harte voor uw positieve beoordeling! Tot binnenkort!

12 juli 2017 beoordeeld

Wat een beleving. We hebben hier een avond gegeten in het restaurant. Geweldige service en prachtige gerechten en wijnen. Hotel Heritage heeft er echt een bijzondere avond van gemaakt door de verregaande service en oprechte glimlachen van het (jonge, proficiat) personeel.

Verbleef: Februari, 2017
VincentLabrosse, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2017

We zijn verheugd om te horen dat u zo'n fijne avond heeft gehad. Onze medewerkers doen er inderdaad alles aan om onze gasten een onvergetelijke avond te bezorgen.
Dit doen ze met passie en enthousiasme!

Hartelijk dank voor deze mooie woorden! We hopen u in de nabije toekomst nog een keer te mogen verwelkomen! Hopelijk kan u de volgende keer ook genieten van een rustige overnachting nadien in één van onze luxueuze kamers.
s' Morgens schuift u opnieuw aan tafel voor gastronomische verwennerij met ons uitgebreid ontbijt met Champagne

Tot binnenkort!

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Centrale ligging. De service is uitmuntend. Leuke extra gerechtjes bij het ontbijt. In de avond de kamer nog netjes gemaakt en nieuw handdoeken. Fijne sauna en stoombad . Tip parkeer bij station voor 3.50 per dag en reis gratis met de bus die stopt bij voor het hotel.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
VincentLabrosse, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling hier op TripAdvisor! Het doet ons veel plezier te lezen dat u genoten heeft van ons heerlijke ontbijtbuffet met extra signature gerechtjes geserveerd aan tafel.

We hopen u binnenkort opnieuw te verwelkomen in hartje Brugge! Wist u dat wij ook een parking hebben 'on site'? U parkeert dan voor de deur, onze voiturier helpt bij het uitladen en parkeert dan de auto voor u in onze ondergrondse privé garage (€35/nacht).

Tot binnenkort!

3 maart 2017 beoordeeld

Superverblijf : comfortabele ruime kamer - goede sauna en fitness in kelderverdiep- in Mystique restaurant word je verwend met mooie gerechtjes - superlekker ontbijtbuffet - mooi harmonieus ingericht, passend voor Brugge - gratis water verkrijgbaar aan receptie - koffie en theefacilities gratis

Kamertip: if you wants a spacious room don't take the standardroom
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
VincentLabrosse, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2017

Hartelijk dank voor uw review hier op TripAdvisor.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u een superverblijf bij ons heeft doorgebracht in hartje Brugge!

We hopen u binnenkort nog eens te mogen verwelkomen voor een gastronomische ervaring!

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brugge bekeken
Hotel Prinsenhof Bruges
Hotel de Orangerie
nr. 10 van 97 in Brugge
758 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Heritage - Relais & Chateaux geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Heritage - Relais & Chateaux

Adres: 11 Niklaas Desparsstraat, Brugge 8000, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Brugge
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 zakenhotel in Brugge
Nr. 2 eco-hotel in Brugge
Nr. 3 romantisch hotel in Brugge
Nr. 4 luxe hotel in Brugge
Nr. 6 familiehotel in Brugge
Prijsklasse: 178 € - 690 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Heritage - Relais & Chateaux 4*
Aantal kamers: 22
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Dit 4-sterren boetiek Hotel Heritage Relais & Châteaux is perfect gelegen nabij de Markt. De ideale uitvalsbasis voor ieder bezoek aan Brugge. Op wandelafstand van alle toeristische bezienswaardigheden, mooiste hoekjes van de stad en populairste musea. Op een boogscheut van het Stadstheater, winkelstraten en gezellige restaurants en bars. Isabelle & Johan Creytens kijken ernaar uit u samen met hun team te mogen verwelkomen in Hotel Heritage! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, 5viajes2012 S.L., TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Heritage - Relais & Chateaux met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Heritage - Relais And Chateaux
Heritage Hotel Bruges

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?