24 december 2016 beoordeeld

Wat een feest om hier te verblijven! Zodra je binnen komt, voel je je thuis, voel je de warmte, de rust en de luxe. Een absolute must is dineren in het restaurant. Wát een beleving! Engeltjes op de tong, en met zeer bijzondere aandacht voor de presentatie. Ook een lust voor het oog dus. Bijzonder is ook de welkomscocktail waar we gezellig gepraat hebben met de eigenaren. Mooie, ambitieuze en warme mensen. Complimenten!!!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Managerheritage, Guest Relations Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2016

Hartelijk dank voor deze prachtige woorden.

Het hele team is blij om te horen dat uw een geweldig verblijf heeft gehad in ons hotel. Ook zijn we verheugd om te horen dat u genoten heeft in ons restaurant Le Mystique. Ons team doet altijd wijn best om ervoor te zorgen dat elke gast een gedenkwaardig verblijf heeft.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Hotel Heritage.

15 december 2016 beoordeeld

alles was zeer perfect, zeer kindvriendelijk, vriendelijk personeel.
Een echt typisch Brugs hotel. Een klein minpuntje zijn de hoofdkussens. Die zijn echt niet goed. Voor de rest is het hotel perfect .

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Managerheritage, Guest Relations Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2016

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen hier op TripAdvisor. De ervaringen van de klanten is heel belangrijk voor ons om onze producten en dienstverlening te kunnen verbeteren.

Ondanks de hoofdkussens zijn we blij om te horen dat u toch nog een geweldige verblijf bij ons heeft gehad.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Combi 2 dagen Brugge met 1 overnachting & 4-gangen menu 'Le Mystique'
Dit zijn 2 speciale dagen geweest in 'n fantastisch ambiance; 'n menu met iedere gang weer 'n verrassing op zich (wijnarrangement is zeker 'n aanbeveling waard)
Het uitserveren door de kok & personeel met leuke kwinkslagen
Hier zou ik zo weer naartoe gaan bij speciale gelegenheid
Hotelkamer niets op aan te merken, heerlijke koffie op de kamer
Fijne bedden, verkwikkende regendouche

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling hier op Tripadvisor!
Wat fijn om te lezen dat jullie fijne herinneringen bewaren van jullie verblijf bij ons in hartje Brugge.

Juist, ons hotel en restaurant is de ideale locatie om speciale gelegenheid te vieren!
We zijn als enige Relais & Châteaux in Brugge, één van de meest exclusieve venues in de stad voor kleine en intieme cocktails en private dining.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Brugge voor een speciale gelegenheid?

27 augustus 2016 beoordeeld

Het heeft geen zin alles te herhalen uit de "uitstekend" recensies.
Het moment dat wij aan de receptie aanmelden gingen de deuren open van vriendelijkheid, gedienstigheid en charme. Auto stond in de garage en ik was een medicijn vergeten. De receptioniste schoot uit de startblokken om eigenhandig het gevraagde uit de wagen te halen. In de gang naar onze kamer werden we vriendelijk opgewacht die de details en extra uitlegde.
Maar het diner, dat was de kroon op Hermitage. De jonge chef kwam zelf toelichten hoe hij bepaalde ingrediënten qua allergieën kon oplossen. Elk gerecht was een openbaring qua smaak ontdekking. Het zaalpersoneel was ad rem op luchtige grapjes, twee toffe en professionele mensen. Het is eerlijk deze twee mensen alleen te lauweren, het zijn allen creme de la creme mensen. S'morgen stak er onder de deur een papiertje met de weersvoorspellingen. Ik zou nog meer kunnen aanhalen en misschien vitten op details die het vernoemen niet waardig zijn. TOP KLASSE

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2016

Hartelijk dank voor uw 'Top Klasse' onderscheiding!

We zijn vooral heel erg blij dat u zo genoten heeft bij ons in hartje Brugge! Overnachten én dineren in één huis is een unieke ervaring in Brugge!

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

26 juli 2016 beoordeeld

Prachtige, nette kamer. In het centrum van Brugge en toch rustig.
Je auto mag je voor de deur achter laten en wordt door het personeel geparkeerd.
Welkomstgeschenkje, vers fruit, tablet, koffie op de kamer.
Zéér goed ontbijt

Kamertip: Een kamer aan de straatkant is ook rustig
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2016

Hartelijk dank voor uw review!

Wat fijn te lezen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad! We houden er van onze gasten in de watten te leggen!

Tot een volgende keer in hartje Brugge!