Beoordeeld op 13 juni 2015

Karaktervol gebouw vlak in het centrum van Brugge en toch rustig gelegen.
Parkeerplaatsen binnen de hotel gebouwen.
Mooi ingerichte en goed onderhouden rustige kamers.
Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt buffet.
Vernieuwende gastronomie bij het diner, vriendelijk en attentie vol team

Kamertip: Tweepersoons kamer
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2015

Hartelijk dank voor uw review hier op TripAdvisor!

Wat fantastisch om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf én diner in ons restaurant Le Mystique....een unieke ervaring in hartje Brugge!

Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 9 februari 2015

Prachtig hotel, hartelijke ontvangst en leuke verrassende verfijnde details !! zéker de moeite
En dineren is er hélemaal een aanrader !! Sterren niveau !!
Bedankt aan het ganse team van Hotel Le Heritage!

• Verbleef: februari 2015, reisde met familie
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 februari 2015

Bedankt voor deze uitmuntende beoordeling! Dit maakt ons volledige team en mezelf heel gelukkig maar bovenal vinden we het super dat u zowel van uw verblijf als van het diner genoten heeft!
Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 7 januari 2015

Gisteren terug uitzonderlijk moment beleefd in Hotel Heritage en restaurant Le Mystique. De nieuwe kok Gregory Slembroeck tovert mooi ogende en tongstrelende gerechten op tafel, de smaak is volledig in harmonie. Een nieuwe en boeiende keuken. Benjamin verzorgt een zeer professionele bediening en selecteert er passende wijnen bij, een perfecte keuze.

Brugge is momenteel te bezoeken in alle rust, zen-Brugge. Een ideaal moment van het jaar om te genieten van de stad, Hotel Heritage en het nieuwe Januarimenu van een nieuwe chef.

• Verbleef: januari 2015, reisde met vrienden
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2015

We namen meteen een schitterende start in ons hotel en restaurant! Gregory en Benjamin staan voor u klaar en verzorgen graag uw gastronomisch avond in Brugge! Een unieke beleving...

We vonden het fijn u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen en kijken al uit naar uw volgend bezoek!
Bedankt voor de review!

Beoordeeld op 27 december 2014

Hoewel de kamers aan de kleine kant zijn, bieden ze toch voldoende luxe en comfort. Het bijbehorende restaurant is echter een aanrader en het ontbijt is heerlijk.
Toppersoneel dat zeer behulpzaam en vriendelijk is.

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2014

Bedankt voor uw review!
Wat leuk om te lezen dat u hebt genoten van de luxe en van het diner in ons restaurant Le Mystique!
We zijn inderdaad heel trots op onze medewerkers, een sterk team dat elke dag opnieuw klaar staat voor onze gasten!

We hopen u binnenkort opnieuw bij ons in Brugge te verwelkomen!

Beoordeeld op 21 augustus 2014

Hotel is vlak achter de Markt gesitueerd; wat wil je nog meer? Valet parking ideaal; geen omkijken naar. Entree met alle klasse, de geschiedenis druipt als het ware van het hotel af. Kamer mooi antiek ingericht maar niet ontzettend ruim; mooie badkamer. Prima gastronomie in het restaurant, complimenten voor de dame bij het ontbijt: houdt alles prima in de gaten. Kleine attenties maken het geheel af, personeel helemaal bewust van de charme van het hotel en haar gasten.

Kamertip: Superior room minimaal
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2014

Wauwww! Wat een prachtige review! Dank u!
We zijn vooral heel blij dat we u hebben kunnen verwennen en dat u zo genoten heeft van de tijd bij ons!

Tot de volgende keer...!