“luxehotel vlakbij het centrum met super ontbijt”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Heritage - Relais & Chateaux
Beoordeeld als nr. 5 van 97 hotels in Brugge
Eco-leadersNiveau Brons
28 juni 2015 beoordeeld

Hotel is gelegen vlak bij de grote markt, helaas was het restaurant volgeboekt maar dit zou ook van een zeer hoog niveau zijn. Kamers zijn zeer netjes met alle comfort, nespressotoestel, I-pad, strijkijzer en strijkplank. Ontbijt is zeer uitgebreid met champagne en wafels. Kortom een echte aanrader !!!

Kamertip: Wij haddeneen kamer aan de straatkant, veel nachtlawaai van de toeristen die op cafe zaten
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met vrienden
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2015

Hartelijk dank voor uw review!
We raden alle gasten aan om het diner mee te reserveren bij de kamer reservatie zodat u zeker kan genieten van een culinaire avond in Le Mystique!

We hopen u spoedig opnieuw te verwelkomen, ook in ons restaurant Le Mystique!

Schrijf een beoordeling

13 juni 2015 beoordeeld

Karaktervol gebouw vlak in het centrum van Brugge en toch rustig gelegen.
Parkeerplaatsen binnen de hotel gebouwen.
Mooi ingerichte en goed onderhouden rustige kamers.
Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt buffet.
Vernieuwende gastronomie bij het diner, vriendelijk en attentie vol team

Kamertip: Tweepersoons kamer
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2015

Hartelijk dank voor uw review hier op TripAdvisor!

Wat fantastisch om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf én diner in ons restaurant Le Mystique....een unieke ervaring in hartje Brugge!

Tot de volgende keer!

9 februari 2015 beoordeeld

Prachtig hotel, hartelijke ontvangst en leuke verrassende verfijnde details !! zéker de moeite
En dineren is er hélemaal een aanrader !! Sterren niveau !!
Bedankt aan het ganse team van Hotel Le Heritage!

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met familie
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 februari 2015

Bedankt voor deze uitmuntende beoordeling! Dit maakt ons volledige team en mezelf heel gelukkig maar bovenal vinden we het super dat u zowel van uw verblijf als van het diner genoten heeft!
Tot de volgende keer!

7 januari 2015 beoordeeld

Gisteren terug uitzonderlijk moment beleefd in Hotel Heritage en restaurant Le Mystique. De nieuwe kok Gregory Slembroeck tovert mooi ogende en tongstrelende gerechten op tafel, de smaak is volledig in harmonie. Een nieuwe en boeiende keuken. Benjamin verzorgt een zeer professionele bediening en selecteert er passende wijnen bij, een perfecte keuze.

Brugge is momenteel te bezoeken in alle rust, zen-Brugge. Een ideaal moment van het jaar om te genieten van de stad, Hotel Heritage en het nieuwe Januarimenu van een nieuwe chef.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met vrienden
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2015

We namen meteen een schitterende start in ons hotel en restaurant! Gregory en Benjamin staan voor u klaar en verzorgen graag uw gastronomisch avond in Brugge! Een unieke beleving...

We vonden het fijn u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen en kijken al uit naar uw volgend bezoek!
Bedankt voor de review!

27 december 2014 beoordeeld

Hoewel de kamers aan de kleine kant zijn, bieden ze toch voldoende luxe en comfort. Het bijbehorende restaurant is echter een aanrader en het ontbijt is heerlijk.
Toppersoneel dat zeer behulpzaam en vriendelijk is.

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
Managerheritage, Manager van Hotel Heritage - Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2014

Bedankt voor uw review!
Wat leuk om te lezen dat u hebt genoten van de luxe en van het diner in ons restaurant Le Mystique!
We zijn inderdaad heel trots op onze medewerkers, een sterk team dat elke dag opnieuw klaar staat voor onze gasten!

We hopen u binnenkort opnieuw bij ons in Brugge te verwelkomen!

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brugge bekeken
Hotel Prinsenhof Bruges
Hotel de Orangerie
nr. 10 van 97 in Brugge
758 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Heritage - Relais & Chateaux geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Heritage - Relais & Chateaux

Adres: 11 Niklaas Desparsstraat, Brugge 8000, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Brugge
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 eco-hotel in Brugge
Nr. 2 zakenhotel in Brugge
Nr. 3 romantisch hotel in Brugge
Nr. 4 luxe hotel in Brugge
Nr. 6 familiehotel in Brugge
Prijsklasse: 178 € - 690 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Heritage - Relais & Chateaux 4*
Aantal kamers: 22
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Dit 4-sterren boetiek Hotel Heritage Relais & Châteaux is perfect gelegen nabij de Markt. De ideale uitvalsbasis voor ieder bezoek aan Brugge. Op wandelafstand van alle toeristische bezienswaardigheden, mooiste hoekjes van de stad en populairste musea. Op een boogscheut van het Stadstheater, winkelstraten en gezellige restaurants en bars. Isabelle & Johan Creytens kijken ernaar uit u samen met hun team te mogen verwelkomen in Hotel Heritage! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Heritage - Relais & Chateaux met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Heritage - Relais And Chateaux
Heritage Hotel Bruges

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?