“Mooie Brasserie in hartje Brugge”
Beoordeling van Brasserie Raymond

Brasserie Raymond
Geclassificeerd als nr. 117 van 770 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 juni 2024 beoordeeld

Een echte Brasserie op zijn frans, heel aangenaam. Een sympathieke en professionele bediening. Het eten was lekker, de filet pur was bleu zoals gevraagd en de garnaalkroketjes als voorgerecht waren heel smakelijk.

Datum van bezoek: juni 2024

22 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier voor de tweede keer omdat de eerste keer zeer goed was bevallen, perfect eten en zeer perfecte bediening. Deze keer was het echter ruiling minder dan de vorige. Bediening was chagrijnig en we voelde ons gewoon tweederangs gasten. We hadden ruim van te voren gereserveerd maar werden gewoon bij de deur gedropt omdat veel van de andere tafels voor vaste gasten waren en deed het personeel erg lelijk naar ons. Toen de keuze werd opgenomen zeiden ze Ohh de zwezerik is op en het was nog best vroeg maar goed andere gerechten besteld . We moesten soms lang wachten maar de gerechten waren verder van een prima niveau en smaakte goed. Helaas zal ik de volgende keer deze zaak overslaan vanwege de slechte service die een smet op onze avond heeft gegeven.

Datum van bezoek: april 2024
8 maart 2024 beoordeeld

Leuke brasserie en aangenaam interieur. Een eerste kennismaking en echt een meevaller. Lekkere tapas (ham, zalm en patatas bravas). Ook lekkere rogvleugel en vol au vent. Alles supper vers, dus wel een beetje wachten op het eten maar dat is logisch.

Datum van bezoek: maart 2024
18 februari 2024 beoordeeld

Vriendelijke bediening door kundig
Personeel, prima eten , goede verhouding prijs,/,kwaliteit.
Aanrader en we komen zeker nog eens.

Datum van bezoek: februari 2024
15 februari 2024 beoordeeld

Een echte aanrader! Heel lekker eten met een topbediening! We waren hier al een paar keer, met het gezin, met vrienden, familie, … telkens een **** ervaring! Nog niets gegeten wat niet lekker was.

Datum van bezoek: februari 2024

Reizigers die Brasserie Raymond bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Brasserie Raymond geweest? Deel je ervaringen!