“TOP!!!”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 januari 2024 beoordeeld

2e Kerstavond, goede ontvangst
Heerlijk gegeten, fijne; vriendelijke bediening en de ambiance was fijn.

Datum van bezoek: december 2023

21 november 2023 beoordeeld

Super gezellige Franse bistro. Zeer vriendelijke bediening en zeer lekker eten. Mijn favoriet restaurant in Brugge.

Datum van bezoek: november 2023
19 augustus 2023 beoordeeld

Woensdag laatstleden gingen we er dineren.
Ik bestelde de ‘vol- au- vent op de wijze van Raymond met kalfszwerikjes EN grijze garnalen.’ (38,5 euro!!!)

Bij het opnemen meldde de ober dat er geen garnalen meer waren.
Aangezien dit toch wel om een duur streekproduct gaat EN het verschil maakt bij deze klassieker, stelde ik de vraag of er eventueel iets kon gecompenseerd worden!? (Prijs/ degustiefje/ extra zwezerikje…. Wees creatief).

Toen de rekening kwam: geen compensatie, nada, niks.
Toen dit nogmaals gevraagd werd, zei diezelfde ober dat het zijn fout niet was, dat er geen garnalen meer waren.
‘Beste ober, het is nog minder mijn fout, denk ik.!?’
Ook 20 jaar in horeca gestaan. De klant is koning (de restaurateur keizer!?)

Verder lekkere vol- au- vent met harde frieten in een bomvolle zaal met veel lawaai.

Ga ik er nog naartoe!? Ja wellicht- maar niet meteen en niet in de avond.

Datum van bezoek: augustus 2023
6 juni 2023 beoordeeld

Op aanraden van een vriendin deze zaak bezocht.
Vriendelijke ontvangst en toffe kelner.
Ruime kaart en suggesties

Datum van bezoek: juni 2023
12 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten voor de eerst keer. Eten besteld, vriendelijke gerant en mooie fles Margeaux besteld. Deze leek beetje kurk te hebben, altijd vervelend om te zeggen. Werd heel goed opgepakt, serieus geproefd en de patron proefde het ook (heel licht) en zorgde meteen voor een nieuwe fles. Top service.
Het eten is klassiek maar prachtig bereid. Langoustines, fazant! Genieten

Datum van bezoek: december 2022

Reizigers die Brasserie Raymond bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Brasserie Raymond geweest? Deel je ervaringen!