“Gezellig diner met vrienden.”
Beoordeling van Brasserie Raymond

Brasserie Raymond
Geclassificeerd als nr. 139 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 september 2019 beoordeeld

Deze keer met Noorse vrienden. Uiteraard uitstekend gegeten met verse gerechten. Vriendelijke medewerkers. Een minpunt: zoals andere Brugse restaurants wordt het snel duurder. Straks zal je onder de 30 € niet veel gerechten meer vinden. Dit is spijtig.
Met zijn vieren: een apero, een gerecht , 4 glazed Wijn en een dessert, voor 240 € . Niet meer democratisch, maar wel zeer goed gegeten, zoals altijd

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld

Met een groepje komen eten. Sommige gerechten waren heerlijk andere misten de verwachte correcte afwerking. Slibtongen waren echt goed en lekker klaargemaakt, De Bouillabaisse was een echte tegenvaller, zowel qua smaak als wat de ingredienten betreft. Lam moet heel mooi rosé aangebakken zijn maar was jammer genoeg nog rauw aan de beentjes.
De sfeer, de bediening en het interieur waren goed en het gezelschap deed de rest. Maar er komt géén volgende keer in dit restaurant.

Datum van bezoek: september 2019
29 augustus 2019 beoordeeld

Deed ons denken aan een chique refter van een home met al die tafels op een rij...
Best niet beginnen praten over ziekten(heb schimmel op mijn ballen of etc...(hmm))de toeristische buren naast U luisteren steeds mee ook al verstonden die Duitsers er geen bal van...
Stokbrood was er super lekker, 't was er proper, mijn roggevleugel was lekker...
Bouillabaise van vrouwlief was een ander paar mouwen, zij moest 30 min. wachten op haar tweede lading bouillabaise dat niet zo lekker was zei ze & haar niet gestilde honger was meteen over...Had de ober geroepen om haar bord bij te vullen maar die obertrein had serieuze vertraging...
Toeristisch & te rumoerig voor ons...
Gaan ons verblijf hier in deze chique home refter voor onbepaalde tijd uitstellen peizik...

Datum van bezoek: juli 2019
20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker traditioneel eten. De filet pure is extreem lekker, de beste van Brugge. Vol au vent heeft meestal niet echt een reputatie van kwaliteit maar zag er eveneens zeer lekker uit. Neem ik de volgende keer. Bediening vriendelijk en correct.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 juli 2019 beoordeeld

Bouillabaisse besteld die er niet uitzag als bouillabaisse. Bruine soep met wat vis en stukjes schaaldier. Smaakte meer naar een vieze ossenstaartsoep dan bouillabaisse. Een degoutant gerecht!!
En ze wisten het blijkbaar want het personeel ging met een wijde bocht om ons heen. Beneden alle peil!!!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Brasserie Raymond bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Brasserie Raymond geweest? Deel je ervaringen!