“Aangenaam weerzien.”

Geclassificeerd als nr. 227 van 832 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 september 2018 beoordeeld

Mijn vrouw en ik waren hier enkele jaren geleden ook al geweest.
Het eerste wat ons opviel was dat er niemand van het personeel uit die tijd nog te zien was.
Het interieur was nog hetzelfde. De sfeer ook.
We kozen voor het menu van 32 euro.

Omdat we eerst nog een aperitief nuttigden aan een gezapig tempo verslikte de ober zich. Hij bracht de soep en de kaas/garnaalkroketten te vroeg, en zette die weer weg met het idee dat we het niet gezien hadden.
Een vijftal minuten later werd ons voorgerecht dan netjes geleverd.
Jammer genoeg was het ondertussen lauw geworden. De smaak was er nog wel, maar hier verloren ze toch een puntje op de beoordeling.
Het hoofdgerecht en het dessert was prima in orde. Voldoende porties, en erg lekker van smaak. Dat kon ook gezegd worden van de bijhorende wijn.
Tot slot bestelden we thee en koffie, met bijhorende Mandarine Napoleon.
Weer prima in orde, alhoewel de portie Mandarine wat aan de kleine kant was voor die prijs.

Toch een geslaagde avond weer in dit restaurantje.
We komen zeker terug.

25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Ik koos voor een Vlaamse stoverij en dronk daarbij een glas Brugse Zot. Een prima combi.

23 september 2018 beoordeeld

We waren met ze zessen ,we hebben allemaal salades gegeten .waren zeer verzorgt en lekker een aanrader

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoge prijzen zijn in de drukke binnenstad normaal.
Maar als je al bespaard op ijs in een glas of op eens een citroentje bij de tonic ruikt het toch nog naar zoveel mogelijk verdienen en zelfs simpele details over het hoofd zien.
Over het eten kan ik me niet uitspreken .maar service was ook niet echt vriendelijk...
Jammer

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Salade scampi. Helaas drijvend in de olie en in het vet. Absoluut niet aan te raden. De scampis smaken naar motorolie en lijken gefrituurd...

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die 't Fonteintje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 't Fonteintje geweest? Deel je ervaringen!