“Lekker voor een redelijke prijs”
Beoordeling van La Regina

Geclassificeerd als nr. 329 van 729 Restaurants in Brugge
Wijk: St-anna
Wijk: St-anna
30 juli 2020 beoordeeld

La Regina ligt slechts op een honderdtal meter van de Grote Markt, maar is wel wat goedkoper dan de meeste zaken in de schaduw van het Belfort. Het is hier ook veel minder druk, waardoor je veel rustiger kan lunchen. Op het eten op zich was weinig aan te merken. De smaken zaten goed en de porties zijn ook voldoende. Ook de prijzen zijn best OK, je zit hier namelijk nog steeds in het centrum van Brugge. We zouden hier zeker terugkomen.

18 juli 2020 beoordeeld

Lekker gegeten voor een redelijke prijs in hartje Brugge met een gezin van vier personen. Personeel heel vriendelijk.

11 juli 2020 beoordeeld

Hier een keer garnalenkroketjes en tomatensoep en een ander keer pizza gegeten. Prima, goed bereid, goed van smaak.
Als je hierheen gaat, check dan wel je rekening! Ik betaalde 10 euro te veel, heb menukaart nagelopen. Veel sorry, sorry. Ik beschuldig niemand, maar check je rekening!

Datum van bezoek: juli 2020
LaReginaBrugge, Eigenaar van La Regina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2020

Beste client,
Volgens u heeft geen probleem met eten ook niks tegen de service
Ik was bij als mijn personeel heeft u de verkeerde rekening gegeven en dan hij heeft zelf gelopen achter u om te excuseren meer dan dat wat kan hij dien en u juste rekening gegeven heeft
Ik denk dat gebeurt in alle restauranten soms
En u heeft betaald gewoon u rekening
" veel sorry " ,at kan hij doen meer dan dat
Dat noemt vriendelijkheid
Bedankt

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer teleurstellend. Naar binnen gelopen voor een ontbijt met 4 man. 2 hadden een omelet die voor een deel rauw, pannenkoeken waarvan het mogelijk niet vers/voorverpakt was. Fruit dat nog niet rijp was. Zeker hierom de prijs niet waard.

Datum van bezoek: februari 2020
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, gezellig restaurant en vriendelijk bediening mooie decoratie wij gaan zeker terug komen bedankt la regina staff

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die La Regina bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In La Regina geweest? Deel je ervaringen!