TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Niet voor herhaling vatbaar!”
Beoordeling van La Cantina

La Cantina
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 506 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlot bediend na 5 minuten kregen we ons eten maar lekker en gezellig is iets anders hoor! We komen niet meer terug.

Datum van bezoek: mei 2019

21 april 2019 beoordeeld

Een compacte menukaart met meer dan genoeg keuze. Heerlijk gegeten en voor een hele mooie prijs. Een aanrader

Datum van bezoek: maart 2019
7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig restaurantje, huiselijke en eerlijke lekkere keuken, lieve vlotte bediening. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: april 2019
22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met bewondering de laatste reviews gelezen, waarna ik mij oprecht afvraag of wij wel in hetzelfde restaurant gegeten hebben.
Toen wij aankwamen om 20.00 uur (!) op een vrijdagavond was er geen enkele klant, even nagevraagd of ze wel open waren en toch aan een tafeltje gaan zitten. Allemaal vrij smoezelig en absoluut niet gastvrij. Het eten, jeetje allemachtig, dat kun je geen Italiaans nemen. Het broodje met knoflook vooraf was niet noemenswaardig en de pizza’s waren echt afschuwelijk, een belediging voor de Italiaanse keuken. Wij hebben ons oprecht afgevraagd of dit een grap was, zo slecht.
We kunnen er achteraf ‘smakelijk’ om lachen, maar je kunt nog beter je eigen geld opeten dan hier je diner gaan nuttigen.

Datum van bezoek: februari 2019
17 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeer goed. De wijn was ook heel lekker voor een tafelwijn en de prijs was heel schappelijk. Zeker de moeite voor opnieuw een bezoekje waard.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die La Cantina bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In La Cantina geweest? Deel je ervaringen!