“Rustige lunch locatie in Brugge”

Brasserie taverne Rozenhoedkaai
Geclassificeerd als nr. 375 van 811 Restaurants in Brugge
28 april 2015 beoordeeld

Net buiten de drukte een leuk terras voor de lunch gevonden de preisoep was een beetje dunne soep maar de spaghetti bolognese was een ruime smaakvolle portie

Datum van bezoek: april 2015

16 september 2014 beoordeeld

Waarschijnlijk één van de mooiste, maar ook wel drukste, plekjes in de stad. De ontvangst is heel vriendelijk. Onze groep bestaat zowel uit volwassenen als kinderen en dan durft het bestellen wel eens wat langer duren. Geen probleem echter voor de vriendelijke ober. De kaart is gevarieerd en best betaalbaar. De mosselen zijn een aanrader.
De moeite waard om nog eens terug te keren.

Datum van bezoek: augustus 2014
23 juni 2014 beoordeeld

We hadden gereserveerd voor een groepje van 12 waarvan de helft blinden en slechtzienden.
De geleidehond was hier welkom.
We zijn vriendelijk ontvangen en de zalm met bearnaisesaus was perfect. Alles netjes geserveerd binnen de afgesproken tijd.
Na ons bezoek aan het groeningemuseum zijn we nog terug geweest om wat te drinken en weer was de ontvangst aangenaam en gezellig.

Datum van bezoek: juni 2014
1 januari 2014 beoordeeld

De zaak is gelegen op een van de mooiste Brugse plaatsen, nl. gelijknamig aan de zaak "De Rozenhoedkaai". De tarieven zijn er ietsje hoger dan in een zijstraat, maar het uitzicht, zeker in de zomer vanop het terras, is mooi. De kaart is voldoende gevarieerd, bijgevolg voor elk wat wils. Ook heel wat Bruggelingen zijn hier vaste klant, zowel voor een drankje als om iets te eten.

Datum van bezoek: oktober 2013
16 juli 2013 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Obers doen hun best om het de gast naar de zin te maken. Heerlijke salade met gorgonzola gehad, en zelf voor ons tweeën de combinatie gemaakt met garnalen kroketten....in 1 woord: Top! De mosselen en de tongetjes waren ook heerlijk. En ondanks dat je in een toeristisch gedeelte zit doet het niet zo aan.

Datum van bezoek: juli 2013

Reizigers die Brasserie taverne Rozenhoedkaai bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Brasserie taverne Rozenhoedkaai geweest? Deel je ervaringen!