TripAdvisor

Keukens: Barbecue, Fastfood
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Diner in dit gezellig restaurant dat zich vooral focust op toeristen. Groepje van 3 krijgt geen plaats want tafel van 4....
carpaccio van coquilles was ronduit slecht. Was op voorhand gesneden en ingevroren. Resultaat op het bord was een ontdooid papje zonder smaak. Bah!
Filet pur ok, maar bearnaise koud en zo uit een pakje. Diepvriesfrieten..... voor mijn partner gamba’s uit jawel..... de diepvriezer!
Neen, dit restaurant is niet top. Prijs kwaliteit kan je betere adressen vinden in Brugge.

Datum van bezoek: oktober 2019

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig klein restaurant. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. De grill bevindt zich in het restaurant en men kan dus het grillen live volgen. Onze keuze viel op de gegrilde zalm. Heel lekker gegrild en meer dan voldoende. Lekker eten in Brugge...dit kan zeker in dit restaurant.

Datum van bezoek: september 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Restaurant ligt heel centraal in Brugge, is heel klein en wordt druk bezocht. Wij waren er op een regenavond, dus op het terras eten was niet mogelijk. We hadden gelukkig gereserveerd, maar er moest toch nog met tafels geschoven worden om ons 2 plaatsen te geven.
Alles verloopt in een heel informele sfeer, geen plichtplegingen, maar wel een vriendelijke bediening. Je kan kijken hoe je vlees gegrild wordt en dat gebeurt heel professioneel en zoals je het vroeg. Hier weten ze nog wat echt grillen is, alleen het kijken is al de moeite. We werden verbazend snel bediend en hebben zeer lekker gegeten. Geen speciale sausjes of crèmes, gewoon eerlijk en heerlijk vlees.
Als je zoals wij geen behoefte hebt aan stijve formele verplichtingen, moet je hier zeker zijn!

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gereserveerd i.v.m. de zeer goede recensies. Het is een gezellig restaurant met een open grill.

Leuke menukaart (in meerdere talen).
Je kunt er binnen of buiten zitten onder parasols of tegen motregen.

Onze voorafjes escargots en gegrilde gamba’s (beide in knoflook bereid) waren erg lekker.

Er kwamen ondertussen andere gasten bij.
Een van de gasten bestelde Chardonnay, en vroeg of dat witte wijn is. Waarop de ober net zo droog als de Chardonnay ‘ja’ antwoordde.
Daarna vroeg de gast (nadat hij de prijs van de fles op de menukaart had gezien) of er nog iets van af kon.... Waarop de ober nog steeds net zo droog antwoordde ‘jawel hoor... de kurk!’.

Maar wat ondertussen minder leuk werd, was het wachten op onze hoofdgerechten.
Na 40 minuten kwamen onze steaks.
De steak nature als well done (medium besteld) en de Schotse Rib Eye als medium (medium rare besteld). Daar we enorme trek hadden en geen zin in discussies of nog langer op andere steaks, maar geaccepteerd.

Onze buren hebben meer dan één uur moeten wachten op hun hoofdgerechten die ook te lang gegrild waren. Kortom de droge humor zat nu ook in de droge steaks...

Kortom, het viel ons tegen. We kregen wel een gemeend excuus na onze klacht.

Kortom, prijs - kwaliteit - sfeer - entourage - reinheid toiletten - snelheid van bediening - te gare steaks - in totaal door ons beoordeeld als gemiddeld.

Datum van bezoek: juli 2019
18 juli 2019 beoordeeld

Dit is een klein restaurantje op een hoek. Als je binnenkomt is direct naast de deur een bbq.
We bestelden côte à l'os voor 2 personen en namen lookbrood vooraf.
Het vlees was goed gebakken, de smaak had wat beter gekund qua kruiden.
Het personeel was vriendelijk.
De hele avond stond de deur open, het waaide een beetje en we vonden het koud. Op onze opmerking over de kou werd niet gereageerd en hebben we met onze jas aan gezeten.
Prijzen zijn net iets boven gemiddeld.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Restaurant De Wijngaert bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant De Wijngaert geweest? Deel je ervaringen!