“Vriendelijk en lekker in een aangename setting”
Beoordeling van Refter

Refter
Geclassificeerd als nr. 248 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten in een aangename omgeving op het terras. Vooral de bediening was zeer hartelijk en vriendelijk. Er werd gedurende de ganse avond rekening mee gehouden dat mijn vriendin geen koemelk mocht eten. We hebben dit nooit ervaren als zijnde vervelend. Top!

27 juli 2019 beoordeeld

Het leek mooi....mooi weer, buiten lekker eten...wat een teleurstelling voor €155,- Voorgerecht teruggestuurd (groene asperges waren tot halverwege geel en het groen was bruinig) het gepocheerde ei had beslist de 60 graden niet gehaald en het sausje, ieks
Gelukkig was het hoofdgerecht, waar we bijna 1 uur op moesten wachten wel, oke maar niet verrassend; toch wel teleurstellend voor zo’n duur stukje vlees.
Het meest storend was de onvriendelijke bijna onbeschofte eigenaresse die bij vraag om vegetarische opties zeer bits reageerde dat wij niet mochten verwachten dat er meer mogelijk was dan “rijst met wat groenten”.....

19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gezeten in de tuin en voortreffelijk menu gehad, vooral de Eton mess was bijzonder. Komen zeker weer terug

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst = top, bediening =top,
eten = afgewerkt tot in de puntjes!
Een ongelofelijke aanrader! Zowel voor gezinnen als met toffe compagnie, 1 adres!

Datum van bezoek: juni 2019
28 mei 2019 beoordeeld

Vlotte en vriendelijke bediening. Bij de aperitief genoten we van een wachtbordje met o a makreelrillette. We genoten van een Bib Gourmand menu als lunch. Dit bestond o.a. uit Duke of Birkshire buikspek als voorgerecht, als hoofdgerecht hutsepot Royal met verschillende soorten Duke of Birkshire vlees (worst, spek en kotelet). Mijn vrouw nam als hoofdgerecht haantje in dragonsaus, die echt in de mond smolt.
Hier wordt duidelijk met verse produkten gewerkt. (zoals bvb. de mayonaise bij de frieten en opgeklopte slagroom bij de Dame Blanche). Ook de huiswijn was van een mooie kwaliteit. Hier de hand van vader Geert Van Hecke (chef ex-Karmeliet) duidelijk merkbaar wat alleen maar positief is. Leuk weetje : er is ook nog een tuinterras en als je dan langs deur van terras naar buiten gaat kom je uit aan de keuken van de Karmeliet (ex 3-sterrenrestaurant) die nog kan afgehuurd worden voor gelegenheden.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Refter bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Refter geweest? Deel je ervaringen!