TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Altijd weer lekker en gezellig”
Beoordeling van Carlito's Restaurant

Geclassificeerd als nr. 125 van 832 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
11 juni 2019 beoordeeld

Zoals steeds tijdens een bezoekje aan Brugge hier gaan eten. En zoals altijd viel het weer enorm in de smaak. Lekkere pasta en pizza zoals het hoort te zijn. En steeds met een zeer vriendelijke service.

Datum van bezoek: juni 2019

7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een zondagavond.
De pizza’s waren authentiek lekker en vers. De bediening was vriendelijk en wachttijden waren zeker niet lang. Een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
17 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je heerlijk Italiaans eten.
De bediening is vriendelijk, snel en het eten is goed.
De sfeer binnen is gezellig. Aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
7 april 2019 beoordeeld

we zijn er al een paar keer geweest en telkens tevreden; vlotte en vriendelijke bediening en een gezellig interieur ( jammer van de trap naar het toilet ) De pizza is zeer lekker en gemaakt zoals het hoort

Datum van bezoek: februari 2019
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met 8 personen en we konden zo binnen. Iedereen van ons vond het zeer lekker. Pasta, pizza en lasagne. Ook ruim voldoende en niet aan een te hoge prijs.
Vriendelijk en vlot personeel

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Carlito's Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Carlito's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!