“Lekker”

Geclassificeerd als nr. 276 van 729 Restaurants in Brugge
Keukens: Eetcafé
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Hier wordt je graag ontvangen als gast,ons warm interieur nodigt uit om een gezellig tafel moment te beleven .Als koppel eens tijd nemen voor elkaar,als familie leuke tijden bespreken of als bedrijf onder collega's samen uit van harte welkom.Wij zijn ook voorzien om mensen met een beperking te ontvangen !!!!
19 september 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, de kaasfondue was super en de sabayon als dessert overheerlijk. De bediening was heel vriendelijk. De moeite waard om te gaan eten.

Datum van bezoek: september 2020
655heidil, Owner van Pietje pek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2020

Dank u voor deze heerlijke review. Wij kijken al uit naar uw volgende bezoek.

14 september 2020 beoordeeld

Heel gezellig restaurant met ontspannen sfeer. De uitbaatster en haar dochter zijn heel vriendelijk en professioneel in de bediening. Het eten was er bovendien enorm lekker!

Datum van bezoek: september 2020
pietjepekbrugge, Owner van Pietje pek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2020

Dank u wel voor uw bemoedigende woorden. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening en fijne omkadering,
Fondue is uitstekend en voldoende.
Een aangeraden adresje om eens lekker te fonduen met vrienden of familie3

Datum van bezoek: september 2020

Dank u wel! Tot binnenkort nog eens.

21 augustus 2020 beoordeeld

Midden in een hittegolf kwamen we hier een heerlijk koele plek tegen, wat op zich al een verademing was.
We hadden zin in mosseltjes en hier hebben ze 15 (ja je leest het goed) 15 verschillende manieren om ze te bereiden. Eén keuze vond ik wat bizar maar op aanraden van de dame die bediende ging ik toch voor de mosselen met champignons, spek en bordelaise. Deze moet je echt eens proberen zoooo lekker. Had nooit gedacht dat deze combinatie zo lekker zou zijn. Mijn partner nam de mosselen van het huis (met ricard) en smulde ook zijn buikje rond. Als afsluiter namen we nog een heerlijke koffie (geserveerd met chocolade, meringue en amaretto ; wat een verrassing) Dit restaurant serveert zeker kwaliteit naar prijs.

Datum van bezoek: augustus 2020
pietjepekbrugge, Eigenaar van Pietje pek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2020

Dit doet ons enorm véél deugd te lezen dat je uw bezoek als fantastisch beoordeelde.
Wij kijken al uit naar uw volgende bezoek

20 augustus 2020 beoordeeld

Gepresenteerd bordje bij aperitief geserveerd met gekleurde, niet verse fois gras .
Salades zijn niet fijn afgewerkt , veel te veel vinaigrette en salade , chèvre kaas koud !

Datum van bezoek: juli 2020
pietjepekbrugge, Eigenaar van Pietje pek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2020

Beste,

Waarom heeft u hiervan geen melding gemaakt terwijl u aanwezig was ? Wij hadden met plezier een andere salade gemaakt met de vinaigrette ernaast zodat u deze kon nemen in de hoeveelheid die u wenste en de geitenkaas hadden wij ook warm gegeven (foutjes kunnen gebeuren en die zetten we graag onmiddellijk recht) We vragen steeds terwijl u aan het eten bent of alles naar wens is het is dan aan u om onmiddellijk uw ongenoegen te uiten zodat we hier iets aan kunnen doen. Kom gerust nog eens langs en u zult merken dat wij niet van de kwaadste zijn hoor.

Reizigers die Pietje pek bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Pietje pek geweest? Deel je ervaringen!