“Top”

Geclassificeerd als nr. 263 van 737 Restaurants in Brugge
Keukens: Eetcafé
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Hier wordt je graag ontvangen als gast,ons warm interieur nodigt uit om een gezellig tafel moment te beleven .Als koppel eens tijd nemen voor elkaar,als familie leuke tijden bespreken of als bedrijf onder collega's samen uit van harte welkom.Wij zijn ook voorzien om mensen met een beperking te ontvangen !!!!
10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, goede en zeer vriendelijke bediening. Heel mooie inrichting en gezellig zitten. Zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: december 2019
pietjepekbrugge, Eigenaar van Pietje pek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Dank u wel !
Wij hopen u binnenkort nog eens te mogen ontvangen.

27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Van apéritief tot dessert en pousse café tip top afgewerkt. Zowel kwaliteit als kwantiteit en dat voor geen overdreven prijzen zoals anderen in het stadscentum. Een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
pietjepekbrugge, Eigenaar van Pietje pek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2020

Dank u wel.

23 februari 2020 beoordeeld

0 op 10. Zoiets hadden we nog nooit meegemaakt, en hopen we ook nooit meer opnieuw te moeten meemaken.
De wachttijden waren heel erg lang, zowel voor het wachtbordje, voor het voorgerecht als voor het hoofdgerecht. Elke gang was van een bedroevende kwaliteit, en de formule met aangepaste wijnen was ook zeker zijn geld niet waard.
Het saignant bestelde biefstuk van mijn man werd eerst koud geserveerd, en nadat hij daarover had geklaagd kreeg hij het uitgebakken terug, op een gloeiend heet bord. Toen hij daar niet mee akkoord ging, kreeg hij enkel nog de keuze tussen wel of niet opeten. Het dessert kwam rechtstreeks uit de supermarkt op het bord: crème brûlée, nog in het glazen potje van de supermarkt, en moelleux die niet liep.
De bediening tot slot, was ook verre van gemotiveerd, en niet bereid om toe te geven dat het niet was gelopen zoals het hoorde.
Ik kan niets positiefs over dit etablissement zeggen.

Datum van bezoek: februari 2020
655heidil, Eigenaar van Pietje pek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

En nu ook nog een 3 de keer over hetzelfde een review schrijven. Ik verwijs u naar het commentaar die ik reeds schreef bij yonina en thomas.

15 februari 2020 beoordeeld

Veel te lange wachttijden! 48€ voor een menu, hoofdgerecht vlees was koud (bord koud), teruggegeven en een kokend bord teruggekregen met vlees die uitgebakken was door in de microgolfoven op te warmen. Teruggegeven omdat zaakvoerder zei dat we het niet moesten opeten maar geen alternatief gekregen. Uiteindelijk geen hoofdgerecht niet meer gekregen. Als kers op de taart het dessert. Moelleux die bij het snijden niet openliep, was een baksteen. Crème brulé die rechtstreeks van de winkel (in het glazen potje zoals je ze kan kopen in de Aldi) op je bord kreeg. Gewoon de suiker hebben ze geflambeerd maar voor de rest was hij ijskoud. Gewoon belachelijk.
Als toeristen hier tevreden over zijn?
Wij van de streek allesinds niet.
Klantvriendelijkheid 0,0!
Ons zien ze er niet meer en zegge het voort!!!!!!

Datum van bezoek: februari 2020

U hebt natuurlijk het recht om uw mening te uiten maar om dat 2 maal te doen onder verschillende namen .....
Ik kan je nog meegeven dat het bord niet opgewarmd werd in een microgolf anders was het wel degelijk uitgebakken geweest ipv nog saignant maar om dunne schellen vlees nog zo te houden werd dit bord onder een salamander geplaatst. Als u misschien op een minder arrogante toon ons had aangesproken zouden we misschien niet arrogant gereageert hebben. Verder verwijs ik naar het commentaar die ik al schreef bij de review van thomas.

15 februari 2020 beoordeeld

Zeer ondermaats, superlange wachttijd, menu all-in amper 2 glazen wijn, koud hoofdgerecht, crème brulée recht uit een potje van een grootwarenhuis.
Very poor quality!
Stay away!

Datum van bezoek: februari 2020

Een superlange wachtijd zegt u... wij hebben uw gezelschap ook pas volledig gezien 45 minuten na reservatie uur. Wij proberen de reservatie uren zoveel mogelijk te sturen voor een vlotte service maar als 1 tafel van 6 personen pas kan doorgegeven worden met een vertraging van een uur en als daarbij de volgende reservaties die wel op tijd kwamen ook een bestelling doorgeven zorgt dit voor organisatorische problemen in de keuken. Als u een warm hapje en reeds een voorgerecht kreeg vind ik persoonlijk dat van bestel uur tot tijd dat het hoofdgerecht op tafel kwam 1,5 uur nog niet zo overdreven. (Natuurlijk wel als u uw wachtijd op het gezelschap meerekent) Uw 2 glazen wijn is ook schromelijk overdreven want aan uw tafel werden 2 glazen champagne per persoon geschonken en de wijn werd bijgeschonken (hoeveel dat is valt niet op als de glazen niet leeggedronken worden)
Uw hoofdgerecht was volgens u koud maar toen we zorgden dat het warm was begon u te klagen dat uw bord te warm was. Kortom moet ik concluderen dat u iemand bent waarvoor wij zowieso niets goed zouden kunnen doen. Als u onze andere comentaren hier leest zult u wel merken dat wij 90% tevreden klanten hebben die met plezier terugkomen. Ieder zijn meug maar wij zijn dat niet voor u. Wij wensen u nog het allerbeste toe.

(Translated by Google)
You say a super long waiting time ... we have only seen your company fully 45 minutes after the reservation hour. We try to send the reservation hours as much as possible for a smooth service, but if 1 table of 6 people can only be passed with a delay of one hour and if the next reservations that did arrive on time also pass an order, this causes organizational problems in the kitchen. If you had a hot snack and already had a starter, I personally think that from hour to time the main course came to the table, 1.5 hours is not that exaggerated. (Of course if you include your waiting time in the company) Your 2 glasses of wine is also grossly exaggerated because 2 glasses of champagne per person were served at your table and the wine was poured (how much that is does not stand out if the glasses are not drunk empty)
You think your main course was cold but when we made sure it was hot you started complaining that your plate was too hot. In short, I have to conclude that you are someone for whom we could not do anything good anyway. If you read our other comments here you will find that we have 90% satisfied customers who are happy to come back. Everyone is meug but we are not for you. We wish you all the best.

Reizigers die Pietje pek bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Pietje pek geweest? Deel je ervaringen!