TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 244 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Eetcafé
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Hier wordt je graag ontvangen als gast,ons warm interieur nodigt uit om een gezellig tafel moment te beleven .Als koppel eens tijd nemen voor elkaar,als familie leuke tijden bespreken of als bedrijf onder collega's samen uit van harte welkom.Wij zijn ook voorzien om mensen met een beperking te ontvangen !!!!
11 juni 2019 beoordeeld

Lekker eten, prima bediening, gezellige sfeer, ruime kaart, ...
Prima verhouding prijs/kwaliteit, waren alle restaurants maar zo
Zeker eens proberen

Datum van bezoek: april 2019
HeidiL2470, Eigenaar van Pietje pek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Dank je wel !
Hopen je binnenkort nog eens te ontvangen.

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten, we hadden de kaasfondue en enkele speciaal biertjes. Het eten was niet verkeerd maar voor 27euro pp kaasfondue hadden we een stuk meer verwacht dan stokbrood en ham.

Datum van bezoek: maart 2019
HeidiL2470, Eigenaar van Pietje pek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2019

Kaas is nu eenmaal niet van het goedkoopste maar voel je vrij om in een mail (info@pietjepek.com) ons mee te delen wat je dan precies meer verwacht had. We staan open voor suggesties

3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier nog nooit binnen geweest. Leek me eens een aangename plek om binnen te stappen. Maar niets is minder waar. Ten eerste heel dure menukaart. Maar omdat Brugge druk kan zijn, keek ik hier even niet naar. De serveerster kwam vriendelijk vragen wat er voor te drinken gewenst mag zijn. Het drinken kregen we zeer vlot maar voor het eten waarvoor we in de eerste plaats kwamen moest héél lang op zich wachten. Toch niet ideaal als je maar een uurtje hebt. Toen kwam naar mijn weten de bazin onze bestelling af nemen. Wat een onvriendelijk gedrag! Amai! Waarschijnlijk met het verkeerde been uit bed gestapt! Met een snak en een beet was dit. Had meteen geen trek meer in het eten! Ze kon wel nog ff de dikke nek uithangen om te zeggen dat ze gisteren uitverkocht was. Eerste keer en laatste keer dat ik er een voet binnenzet. Geen wonder dat er hier wel nog plaats was en de andere restaurants in de buurt volzet. Voor een bazin zou je toch denken dat deze met grote glimlach de mensen kan ontvangen. Dan deden die jonge serveerstertjes wat mij betreft beter werk dan hun bazin!

Datum van bezoek: januari 2019
Heidi L, Owner van Pietje pek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2019

Het spijt me als ik onvriendelijk overkwam. Dat was zeker niet de bedoeling misschien heb je wel gelijk en was het door de vermoeidheid van de lange harde werkdagen maar het is geen excuus. Ik zal er in het vervolg wat beter op letten dank je om me er attent op te maken. Ik hing echter niet de dikke nek uit om te zeggen dat we uitverkocht waren ik was gewoon eerlijk. Ik ben wel heel gelukkig te lezen dat u mijn dochter wel kon apreciëren dat maakt een moeder super trots.

28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik denk dat het gouden kaas was 27 euro pp voor een pot kaas, stokbrood en een paar sneetjes ham.
Verwachting lag hoger dan wat de werkelijkheid was

Datum van bezoek: december 2018

Ik weet niet wat u verwachte van een zwitserse kaasfondue maar dat is nu eenmaal een pot kaas, stukjes brood en gerookte ham om in de pot te dippen. Brood en ham is wel volonté dus u had gerust bij kunnen vragen en wat de prijs betreft tja kaas fondue is nu eenmaal niet goedkoop door de keuze van de kaas, de witte wijn en kirsch die erin verwerkt is. Jammer dat het voor u een tegenvaller was.

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dagje Brugge goed afsluiten... dan ga je naar pietje pek, lekker eten, vlotte bediening, gezellig en aan de markt. Vriendelijke bediening en genieten van het eten en de sfeer. Een aanrader, gewoon eens doen en mij achteraf gelijk geven

Datum van bezoek: oktober 2018
Heidi L, Owner van Pietje pek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Dank u voor de fijne feedback. We kijken al uit naar uw volgende bezoek.

Reizigers die Pietje pek bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pietje pek geweest? Deel je ervaringen!