“Aanrader”
Beoordeling van Little Siam

Little Siam
Geclassificeerd als nr. 2 van 767 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld

Ontvangen met de Thaise gastvrijheid.
Heel lekkere cocktail alsook het eten was super lekker.
Super mooie locatie. Bediening was top! Wij komen zeker terug !

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Al een paar keer hier gegeten. Heel lekker en puur. Het interieur is heel gezellig. Je kan hier rustig tafelen. De bediening is supervriendelijk. Best wel te reserveren.

Datum van bezoek: maart 2024
10 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat kunnen wij nog toevoegen aan de overvloed van enthousiaste bezoekers en lovende recencies overa dit bijzondere Thaise restaurant in Brugge. Een absolute aanrader als je de Thaise keuken hoog in je vaandel hebt staan of juist wil ontdekken!

Datum van bezoek: maart 2024
7 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was ons tweede bezoek en eveneens nu, net als de eerste keer, was het subliem. Van Antwerpen naar Brugge om bij Little Siam te gaan dineren? Jawel, en het was de trip meer dan waard! Dankjewel aan het top team van Little Siam …🙏…

Datum van bezoek: januari 2024
5 januari 2024 beoordeeld

Zeker een aanrader, de lekkerste thai dat we al hebben gegeten in jaren. Super toffe bediening. Hier komen wij nog terug

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer

Reizigers die Little Siam bekeken, bekeken ook

In Little Siam geweest? Deel je ervaringen!