“Een trip van 100km om te gaan dineren …”
Beoordeling van Little Siam

Little Siam
Geclassificeerd als nr. 2 van 770 Restaurants in Brugge
7 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was ons tweede bezoek en eveneens nu, net als de eerste keer, was het subliem. Van Antwerpen naar Brugge om bij Little Siam te gaan dineren? Jawel, en het was de trip meer dan waard! Dankjewel aan het top team van Little Siam …🙏…

Datum van bezoek: januari 2024

5 januari 2024 beoordeeld

Zeker een aanrader, de lekkerste thai dat we al hebben gegeten in jaren. Super toffe bediening. Hier komen wij nog terug

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
19 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker deze Thai, niet te lang wachten, vriendelijk personeel.
Mooi opgediend en lekker van smaak.
Veel keuze voorgerecht en hoofdgerechten.

Datum van bezoek: november 2023
2 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Onbeschrijfelijk lekker, voorgerecht en hoofdgerecht was beide van hoog niveau.
Hier komen we zeker terug.
Ook gezellig zitten aan het raam.

Datum van bezoek: november 2023
28 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van reviews geboekt bij dit restaurant. Ontvangst was hartelijk en meteen naar tafel begeleid. Keurige uitleg over de kaart. Lekkere fles Chardonnay besteld. Als voorgerecht kozen we scampi’s. Vier stuks per persoon, geserveerd met chilisaus maar ook met een eigengemaakte zoetzure pindasaus. Heeeeeerlijk. Daarna het hoofdgerecht. Rundvlees met groenten en zwarte bonensaus. Op verzoek iets pittiger gemaakt. Tafelgenote gewokte scampi’s met groenten in zoetzure saus. Wat hebben we genoten. Alles bereid met superverse groenten. Er is bewust gekozen voor kleinschaligheid. Zodoende kan de kok ( een hele aardige mevrouw) alles op haar eigen manier en met alle aandacht bereiden. En dat proef je beslist. Kleine details: tussen de gangen door wordt de tafel afgeveegd, smerige servetten worden meteen vervangen. Geen groepen. Ook heel prettig. Absoluut een aanrader. Zonder reserveren geen plaats.

Datum van bezoek: oktober 2023

Reizigers die Little Siam bekeken, bekeken ook

In Little Siam geweest? Deel je ervaringen!