“Zalige intro Thaïse keuken”
Beoordeling van Little Siam

Little Siam
Geclassificeerd als nr. 2 van 769 Restaurants in Brugge
13 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige kennismaking met Thaise keuken! Als Bruggeling is het een schande zo lang te hebben gewacht dit restautarant te bezoeken. Vanaf binnenkomst tot betalen echt super service! Reserveren is misschien wat moeilijker omdat ze telefonisch maar beperkt bereikbaar zijn, maar dit komt duidelijk de service ten goede.
Wij kozen voor het 3 gangen menu van de chef en elk gerecht was een voltreffer!Heerlijke avond gehad bij Little Siam, wij komen terug!

12 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig zitten (boven is lekker rustig, beneden wat meer reuring, net wat je prettig vindt), eten echt ontzettend lekker!

12 oktober 2023 beoordeeld

Uitstekende keuken, uiterst vriendelijke bediening. Authentieke smaak, de Thai style is voor een geoefende eter te doen. Sfeervolle inrichting.

15 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte smaakbeleving! Patrick is een super gastheer. Heerlijk gegeten en we komen graag nog een keer terug, al is het wel een stukje rijden vanuit Breda 😉

Datum van bezoek: september 2023
29 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier komen eten met vrienden op een avond. Het was super lekker voor te eten en de bediening was ook super goed. Ik raad zeker de eend aan in zoet zure saus.

Datum van bezoek: juli 2023

Reizigers die Little Siam bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Little Siam geweest? Deel je ervaringen!