“Genieten”
Beoordeling van Little Siam

Little Siam
Geclassificeerd als nr. 3 van 749 Restaurants in Brugge
10 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een warme ontvangst namen we plaats aan een tafeltje buiten.
Gelukkig hadden we gereserveerd want het zat stampvol.
We hebben zeer lekker gegeten en komen graag terug.

Datum van bezoek: augustus 2022

6 augustus 2022 beoordeeld

Wat een heerlijke avond hebben we hier gehad! Op goed geluk binnengelopen en kregen een tafel dankzij een no-show.

Een mix van bekende en bijzondere Thaise gerechten op de kaart. Wij kozen voor mindere bekende gerechten (Tiger Cry en Eend met honing) en wat een verwennerij was dat!

Het geweldige eten in combinatie met de super goede en gezellige bediening maakt dit echt tot een topper waar we absoluut terug gaan komen!

Datum van bezoek: augustus 2022
19 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn echt koppels die heel graag de Thaise keuken eten en hebben nu ook opnieuw voor mijn verjaardag voor Little Siam gekozen. Het is wel heel hard aangeraden om een afspraak te maken en vooraf uw tafel te bestellen.
Maar niet alleen de gerechten en de dranken zijn TOP, ook de heel vriendelijke bediening en behulpzaamheid is TOP.
Neem daarbij het heel mooi ingerichte restaurant en je kan alleen maar TOP zeggen in deze review.
Is misschien ook wel heel normaal, gezien ook TripAdvisor ze afwisselend een 1ste of 2de plaats geeft. Al kan ik als rasechte Bruggeling geen ander restaurant bedenken, die zoveel goede reviews bekomt voor een zaak, die maar de vrijdag, zaterdag en zondag open is.
Dus als je wil genieten van deze TOP Thaise gerechten, bestel dan op tijd een tafel.

18 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Veel keuze, lekkere gerechten, personeel erg vriendelijk en servicegericht en allemaal netjes. Wij zaten boven en was gezellig knus!

13 juni 2022 beoordeeld

We maakten een stedentrip naar Brugge en hebben genoten van het heerlijke eten bij "Little Siam". Hadden een menu gekozen, ik wilde de scampi's liever gepeld, geen probleem, werd geregeld. Ontzettend leuke ambiance en een attente ober die het ons in alles naar de zin wou maken. Sowieso was iedereen erg vriendelijk en kwam de eigenaar nog even een praatje maken toen we weggingen. Wat ons betreft een aanrader.

Reizigers die Little Siam bekeken, bekeken ook

In Little Siam geweest? Deel je ervaringen!