“Doen!”
Beoordeling van Little Siam

Little Siam
Geclassificeerd als nr. 4 van 748 Restaurants in Brugge
18 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Veel keuze, lekkere gerechten, personeel erg vriendelijk en servicegericht en allemaal netjes. Wij zaten boven en was gezellig knus!

13 juni 2022 beoordeeld

We maakten een stedentrip naar Brugge en hebben genoten van het heerlijke eten bij "Little Siam". Hadden een menu gekozen, ik wilde de scampi's liever gepeld, geen probleem, werd geregeld. Ontzettend leuke ambiance en een attente ober die het ons in alles naar de zin wou maken. Sowieso was iedereen erg vriendelijk en kwam de eigenaar nog even een praatje maken toen we weggingen. Wat ons betreft een aanrader.

6 juni 2022 beoordeeld

Zeer lekker gegeten in een mooi kader en bediend door zeer vriendelijke mensen.
Gekozen voor de menu waarin je zelf kon kiezen uit een selectie voorgerechten, soepen en hoofdgerechten. Borden waren telkens rijkelijk gevuld.
Komen er zeker nog terug.

24 mei 2022 beoordeeld

We zijn reeds twee keer geweest met het gezin en hebben telkens heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel en smaakvol interieur. De loempia's, curry stoofpotjes en kikkerbilletjes in de look zijn echte aanraders.

Datum van bezoek: mei 2022
22 mei 2022 beoordeeld

Het is een echte aanrader! De bediening is super vriendelijk en het eten super lekker! Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2022

Reizigers die Little Siam bekeken, bekeken ook

In Little Siam geweest? Deel je ervaringen!