“De nr1 van Brugge en ver daarbuiten!!!!”
Beoordeling van Little Siam

Little Siam
Geclassificeerd als nr. 1 van 724 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met mijn ouders gedineerd en zoals gewoonlijk de max.
Dit restaurant is niet alleen de nr1 van Brugge maar ook ver daar buiten.
Keer op keer super lekker eten en een toffe bediening.
Altijd een plezier hier terug te komen.
Doe zo voort. Tot binnenkort.

Datum van bezoek: juni 2021

2 weken geleden beoordeeld

Zeer mooi ingericht restaurant in de typisch Thaise stijl. Zeer lekker eten vlot geserveerd door uiterst bekwaam en vriendelijk personeel. Echte Thaise smaken die aangepast aan ieders smaak worden geserveerd.

2 weken geleden beoordeeld

Héél erg lekker, héél vriendelijk, een echte aanrader! Daar ervaar je waarom Thailand het land van de glimlach is! Eigenares staat in de keuken, echtgenoot en dochter in het restaurant : een topteam. Wij komen zeker terug!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en de service was top.
Verse producten en een klasse bediening.
Personeel zeer vriendelijke.
Zeker voor herhaling vatbaar.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Authentieke gerechten van topkwaliteit.gezellig interieur en prijs kwaliteit uitstekende verhouding

Reizigers die Little Siam bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Little Siam geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.