“avondje uit”
Beoordeling van Little Siam

Little Siam
Geclassificeerd als nr. 1 van 724 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld

Zeer mooi ingericht restaurant in de typisch Thaise stijl. Zeer lekker eten vlot geserveerd door uiterst bekwaam en vriendelijk personeel. Echte Thaise smaken die aangepast aan ieders smaak worden geserveerd.

2 weken geleden beoordeeld

Héél erg lekker, héél vriendelijk, een echte aanrader! Daar ervaar je waarom Thailand het land van de glimlach is! Eigenares staat in de keuken, echtgenoot en dochter in het restaurant : een topteam. Wij komen zeker terug!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en de service was top.
Verse producten en een klasse bediening.
Personeel zeer vriendelijke.
Zeker voor herhaling vatbaar.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Authentieke gerechten van topkwaliteit.gezellig interieur en prijs kwaliteit uitstekende verhouding

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Van tevoren doe ik al wat huiswerk wat betreft goede restaurants, want ja ... eten is toch een grote hobby van ons! Op Tripadvisor stond Little Siam vermeld en gezien onze smaak en roots wilden we er eten. Wij kwamen er op donderdag langs en kregen van meneer te horen dat er geen tafel meer vrij was, ook niet op vrijdag en zaterdag helaas. Toen maar gereserveerd voor de lunch op zondag. En daar hebben we géén spijt van gehad, ons wachten werd meer dan beloond! Wat een heerlijke gerechten met dito en verse smaken. De liefde proefden wij er bovenuit. Hier proef je echt de passie! De bediening is heel erg vriendelijk en de eigenaar kwam ook nog aan tafel voor een praatje, tevens stelde hij ons aan zijn vrouw, chef keuken, voor; konden we haar ook nog persoonlijk bedanken voor het heerlijke eten. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten; een heel goede/vriendelijke prijs-kwaliteitverhouding (incl. de passie!). De volgende keer dat we weer in Brugge zijn, gaan we er zeker weer eten. Jammer Brugge ... de mosselen staan niet bovenaan ons lijstje.

Reizigers die Little Siam bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Little Siam geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.