“Een topervaring”
Beoordeling van Little Siam

Little Siam
Geclassificeerd als nr. 1 van 723 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld

Ik denk niet dat er een beter Thais restaurant bestaat! De gerechten zijn allemaal top, niet te spicy tenzij je er om vraagt. De bediening is er super, De ligging kan niet centraler en toch rustig en het interieur is op en top Thais.

Datum van bezoek: juni 2021

11 oktober 2020 beoordeeld

Superlekker en zeer vriendelijk,een echte aanrader zeer gezellig en uiterst vriendelijk personeel en zeer uitgebreide keuze

10 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, warme bediening, mooi bestek en servies en superlekkere smaken!! Prijs/kwaliteit top! Komen zeker terug.

10 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bullseye! Top adres voor al wie van de Thaise keuken houdt. De fijnere Thaise keuken. Met heel veel zorg gebracht. Gezellig, super vriendelijk en heerlijke gerechten. Zelf mensen die houden van een goed stuk vlees kunnen hier hun genot vinden. De gegrilde steak met munt, citroenkruid en chili is dan ook een echte aanrader. Top stukje vlees! Wij komen terug.

9 oktober 2020 beoordeeld

Kenden de eigenaar wel van zijn vorige zaak in Brugge waar het lekker toeven was ,ook hier is het heel goed gelijkwaardig aan zijn vorige zaak .

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Little Siam bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Little Siam geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.