“Little Siam, voor mij met een sterretje.”
Beoordeling van Little Siam

Little Siam
Geclassificeerd als nr. 1 van 735 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld

Beoordelen moet ik niet doen, het is bijna allemaal gezegd. Alles tot in de puntjes verzorgd. We hebben verschillende gerechtjes genomen mooi gepresenteerd en superlekker. Vriendelijke mensen vlotte bediening. Zeker een plaats die ik terug zal bezoeken.

Datum van bezoek: september 2020

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere malen geweest nu toch eens het vermelden waard dit restaurant heeft alles, bediening, interieur, gerechten met smaak (zoals in ), prijs kwaliteit. Top uitbating

Datum van bezoek: september 2020
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, heel lekker eten en vriendelijke bediening, zeer goede prijs/kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Enigste minpuntje was misschien de eend die iets te taai was. Voor de rest vonden we alles top. Hier komen we zeker terug.

20 augustus 2020 beoordeeld

Ik kan kort zijn...

Gezellig ingericht restaurant met vriendelijke eigenaar en superlekkere Thaise keuken.

Een meer dan verdiende nummer 1 op Tripadvisor en zonder twijfel de beste Thai in Brugge en omstreken !

Reizigers die Little Siam bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Little Siam geweest? Deel je ervaringen!