“Correcte prijzen en zeer vriendelijk”
Beoordeling van Little Siam

Little Siam
Geclassificeerd als nr. 1 van 724 Restaurants in Brugge
22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Enigste minpuntje was misschien de eend die iets te taai was. Voor de rest vonden we alles top. Hier komen we zeker terug.

20 augustus 2020 beoordeeld

Ik kan kort zijn...

Gezellig ingericht restaurant met vriendelijke eigenaar en superlekkere Thaise keuken.

Een meer dan verdiende nummer 1 op Tripadvisor en zonder twijfel de beste Thai in Brugge en omstreken !

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen, vriendelijke bediening! Eten is echt subliem! Prijzen zijn ook ideaal! Leuk voor een super dinertje!

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De service was super, vriendelijk personeel! Prijs was ook echt goed.
Het eten is echt super, niets op aan te merken. We hebben super lekker gegeten en komen zeker terug!

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker Thais restaurant in Brugge. Alles picobello in orde. Heel vriendelijke bediening. Alles piekfijn geserveerd van de aperitief tot de koffie. Beste Piñacolada ever❤️. Zeker een aanrader! Ook heel mooi smaakvol interieur. Heel netjes. Ik kom zeker terug

Reizigers die Little Siam bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Little Siam geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.