Tripadvisor

Beoordeling van Little Siam

Little Siam
Geclassificeerd als nr. 1 van 831 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld

We hebben een zeer aangename avond gehad bij Little Siam Thai. Het eten was lekker en ook het personeel was zeer vriendelijk!

Datum van bezoek: februari 2020

2 weken geleden beoordeeld

Na talloze reizen en omzwervingen zijn wij toch wel wat vertrouwd met de Aziatische en meer specifiek Thaise keuken. De keuze was dan ook snel gemaakt om in Brugge eens Little Asia te bezoeken. Aangename verwelkoming door de eigenaar en snel naar een leuk tafeltje begeleid. Wat al onmiddellijk opviel was de knusse, smaakvolle inrichting van de zaak, geen kitscherige aankleding zoals je vaak in Thaise restaurants tegenkomt maar een strak en knus interieur. De uitgebreide menukaart deed ons al het beste vermoeden en dat bleek later ook het geval te zijn. We kozen een Thaise Gin en voor mezelf een Mojito moctail. Deze laatste verdient echt een aanbeveling, spicy (zonder overdadig te zijn) en perfect in balans...een van de beste moctails die ik al gedronken heb, en ik overdrijf niet. Als voorgerecht kozen we de Tom Kha Kai (voor mij is deze eenvoudige soep nog steeds de graadmeter voor de kwaliteit van de keuken en het talent van de chef) en mijn vrouw haar keuze viel op de Yam Woe Laat Phed...Beide gerechten kwamen mooi geserveerd op tafel en smaakten voortreffelijk. Ons hoofdgerecht was een Pad Thai Kai voor mijn partner en ik liet mij verleiden tot een Nua Naam Tok, een vleesgerecht dat ik niet kende (steak), maar waarvan de eigenaar mij kon overtuigen het toch te kiezen. Blij dat ik hem hierin heb gevolgd en het heb gekozen, want de steak was gewoon overheerlijk, de begeleide saus en kruiding navenant. De Pad Thai kwam als een smaakbom binnen en was al even mooi gepresenteerd als lekker. Afsluiten deden we met een overheerlijke Kaniow Mammuang (Sticky Rice met mango). Eindbeoordeling is dus 10/10. Little Siam is een restaurant dat vraagt naar een herbezoek en we hebben er de verplaatsing van Brussel naar Brugge voor over als het moet....

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van pure Thaise smaken houdt is dit restaurant de absolute nr1. Zeker de moeite om te bezoeken.
Vriendelijke bediening en top gerechten. Al verschillende keren geweest en altijd dik tevreden naar buiten gegaan. De moeite om van Oostduinkerke af te komen.

Datum van bezoek: november 2019
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals we gewoon zijn top om te eten voor ons de beste in brugge,ontvangst ,eten,bediening,top,top,top we komen elke keer terug ❤️❤️❤️super

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Je wordt ontvangen in een zeer vriendelijke sfeer, alles is open, zichtbaar, knus en toch elegant. Prima verlichting, niet té straf maar ook niet het pseudoromantische ‚candle light’ waar je het eten niet kunt zien. Dat zou namelijk jammer zijn, want het eten mag gezien worden. Een aanrader: de unieke dip saus met pinda-kokos en de beste gele curry!
Het menu voor 37€ is onze favoriet. Nog meer rijst erbij? Geen probleem. Wij zijn tegen voedselverspilling. Geen resten dus op de borden. Gemakkelijk omdat alles vers is en goed smaakt. Wij zijn er nu al vier keer gaan eten en toch blijven ze ons er verrassen! We voelen ons er echt thuis.

Reizigers die Little Siam bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Little Siam geweest? Deel je ervaringen!