lobrysteen
Zeist, Nederland

Bijzonder hotel

5,0 van 5 bollen12 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Dit is een heel bijzonder hotel. Aan alles is gedacht. Erg smaak- en stijlvol ingericht. Het ontbijt is super. Het aperitief onder de tent buiten is super en het restaurant ook. De enige kanttekening die ik kan maken is dat er een smal tafeltje bijmoet in de badkamer. Er was te weinig ruimte voor onze spullen.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Boutiquehotel 't Fraeyhuis
  • Golden Tulip
1.7 km van Boutiquehotel 't Fraeyhuis
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 19 december 2023

Het Hotel was een dikke 10. Prima verblijf. Vriendelijke mensen, mooi centraal. Leuke bar buiten onder de heaters in kerstsfeer. Heerlijk! Ook parkeren kun je voor de deur. Ik kan niet zo een twee drie wat negatiefs verzinnen.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 4 september 2022

Hier nog reeds geweest. Het blijft zeer mooi vertoeven. Midden in de stad en met parkeer mogelijkheid. Super!
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!
Kamers tip top in orde!
Proficiat aan iedereen!!

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 22 juli 2022 via mobiele applicatie

Sfeervol aardig personeel lekker eten goede wijnen je kan ook buiten op terras eten gezellig aangekleed alleen geen lift en de kamer vonden wij klein en kleine badkamer waar je moeilijk je toiletspullen kwijt kan wel airco wat deze zomer zeker goed van pas komt en je daar toch sneller aan went dan je denkt.

Eten was prima lekkere carpaccio en heerlijk stoofvlees

Zeker iets om te bezoeken

Kamertip: Geen lift als je slecht ter been bent kamer op begane grond vragen
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 1 maart 2022 via mobiele applicatie

Super verblijf in een mooi centraal gelegen hotel. Supervriendelijke staff en heerlijk eten! Zeker een aanrader wanneer je naar een top hotel op zoek bent die nog eens goed gelegen is. De kamer was net en had alles wat je van een hotelkamer verwacht.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 20 februari 2022 via mobiele applicatie

Wát een prachtig, centraal gelegen hotel in Brugge! Ideaal voor een stedentrip met de auto door de parkeergelegenheid. De kamer was heel sfeervol (net als de rest van het hotel) en had een heerlijk bad + een fijne regendouche. Het ontbijt in de ochtend was uitstekend, net als de service van de staff! Een lekker glas champagne bij het haardvuur in de avond als welkomstcadeau. Ik beveel dit pareltje bij iedereen aan!

Datum van verblijf: december 2021