Beoordeeld op 30 augustus 2019

Je weet dat je kort bij het station verblijft en wel wat last kan hebben van het geluid maar dit is hier toch wel echt zeer luid .Tip vraag bij reservering kamer niet aan de kant van het station misschien heb je er dan minder last van .

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Ariane Samaey, General Manager van Ibis Budget Brugge Centrum Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Beste Heidi,
Bedankt voor uw feedback.

Het spijt dat u last had van nachtlawaai en u daardoor niet ten volle kon genieten van uw nachtrust. We proberen het geluid van buitenaf zoveel mogelijk te beperken. Indien beschikbaar, hadden we u graag een andere kamer aangeboden die niet aan de kant van het station ligt, zoals u inderdaad al aanhaalt.

We hopen dat u verder toch een aangenaam verblijf had bij ons.

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Ariane Samaey, General Manager

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Na het inchecken trok ik naar mijn kamer. De kamer kon je betreden d.m.v. een code, wat handig is. Eenmaal in de kamer was de ontgoocheling groot: geen ruimte om je kleding op te bergen, geen leesstoel of werktafel, een wastafel achter een pijler en douchecabine naast het bed. En bovenal erg klein, gelukkig was ik ditmaal maar alleen in de geboekte tweepersoonskamer, met twee zou zelfs een plaats vinden voor je koffers een uitdaging zijn. Heel vreemd ook dat de handzeep in de douchecabine hing. Het TV-toestel hing in een hoek tegen het plafond van de kamer, hier naar kijken is een uitdaging. Zonder stoel kon je dit enkel liggend op het bed doen in een ongemakkelijke houding. Voor een boek lezen of een laptop gebruiken was het probleem analoog. Op een rustige nacht moest je evenmin rekenen tot 3 uur hoorde je lawaai van rangerende treinen en vanaf 7 uur hoor je de stations mededelingen. Conclusie: Veel te hoge prijs (90 euro per nacht) voor een gebrek aan ruimte, kwaliteit en rust. Vervolgens was ik toe aan ontbijten (7,5 euro extra) en hier weer ontgoocheling. De ontbijtzaal was te klein in verhouding tot het aantal kamers. De broodrooster was geen professionele maar een thuismodel. Het ontbijtbuffet schoot te kort: geen sojamelk voorzien voor de ontbijtgranen, beperkte keuze van beleg, geen verse fruitsla, geen aanduiding wat, wat is. De ontbijtruimte was lawaaierig en iedereen, de ruimte deed heel ongezellig aan.

Datum van verblijf: augustus 2019
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Budget Brugge Centrum Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Beste Jozef,

Bedankt voor het delen van uw eerlijke mening.

Het betreurt ons dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed.

Jammer dat u de kamer wat aan de kleine kant vond en dat u de opbergruimte onvoldoende vond. We hebben geen kasten, maar we bieden onze gasten wel kledinghangers aan om kleding op te hangen.
Uw koffer kunl u onder het bed schuiven.
We vinden het ook jammer dat u last had van geluidsoverlast. Hopelijk hebt u toch van een goede nachtrust kunnen genieten.
Aarzel niet om ons personeel om extra informatie te vragen bij het ontbijt. Zij helpen u met plezier verder.
We noteren ook uw verdere opmerkingen over de kamer en nemen die mee naar een volgende renovatieronde. Verder biedt onze ontbijtruimte plaats aan 90 gasten, maar naar gelang de drukte begrijpen we dat dit kleiner kan ogen.

We hopen dat u toch een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons. We verwelkomen u graag opnieuw voor een betere ervaring.

Ariane Samaey, General Manager

Beoordeeld op 7 augustus 2019

heel centraal gelegen en heel goed voor de prijs. Zeer prettig personeel! Uitermate vriendelijke bediening bij het ontbijt en ook de mensen die de kamers schoonmaken zijn opvallend vriendelijk. Ook aan de receptie word je er heel goed en vriendelijk geholpen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 1 augustus 2019

Hotel, direct naast het station met ruime parkeergelegenheid, wel een beetje lastig te vinden tussen de hoge gebouwen. Kleine kamer maar praktisch ingericht, alles is er!
kamers waren schoon, ontbijt was prima.
Vanuit hotel loopt je binnen enkele minuten het centrum in. Ideaal voor 1 of 2 nachten.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 14 juli 2019

We verbleven 1 nacht op K119,langs de stationszijde.
We sliepen met het raam open,dus veel lawaai van de treinen,ook in het midden van de nacht.Ook met het raam dicht,hoor je nog de treinen maar minder natuurlijk.
Kamer verder in orde,ruime douche,bed viel goed mee.Geen privacy bij het douchen aangezien de ruimte open is.
Deur van de kamer gaat open met een code,wij hebben ze in onze gsm gezet om niet te vergeten.
Ontbijt was heel goed voor 7,5euro.Genoeg keuze,steeds aangevuld.
Personeel heel vriendelijk.
Tip : doe iets mee voor de muggen want er zaten er enkelen in onze kamer.
Weg naar het hotel : trappen/roltrap nemen omhoog richting basic fit als je uit het station komt,even daarvoor de lift of trappen naar boven nemen en dan kom je aan de ingang van het hotel.

Datum van verblijf: juli 2019