Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke plek voor de kindjes

Wij bezochten het park met onze zoon van bijna 2 en dochter van 6. Ze vonden het heel leuk en ook ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Clinckd
Antwerpen, België
via mobiele applicatie
Ideale uitstap met kleine kinderen

Beoordeeld op 17 augustus 2019

vanaf 84,07 US$
vanaf 61,25 US$
vanaf 54,05 US$
Beoordeeld op 17 juli 2020

Worst place in Bruges and Belgium, it's a shame these animal prisons still exist. This has nothing to do with education or helping a species, except Humans who seem to enjoy animal cruelty. Don't buy tickets if you have any love for animals. This has to stop!

Verschrikkelijk dat deze plek nog steeds bestaat, geld verdient op de kap van dolfijnen. Jaarlijns worden nog honderden dolfijnen opgejaagd, afgeslacht en een paar enkelingen uitgekozen om een leven in dergelijke gevangenissen door te brengen. Enkel en alleen voor het geld. Dit heeft niks educatief bij te brengen, de dieren worden afgericht door uithongering en spenderen hun dagen in een zwembad. Als je enige liefde hebt voor dieren koop je geen tickets voor zoiets. Besef je ook dat je je eigen kinderen niet kan leren dat dit de correcte manier is om met dieren om te gaan. Dit moet gewoon verdwijnen. In Bali slagen ze erin om deze dieren uit deze hel te krijgen, dus waarom zou het hier niet kunnen !

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Het park is aan opfrissing/vernieuwing toe. De zeeleeuwen- en dolfijnenshow vonden onze kindjes (3 en 5jr) heel indrukwekkend.
Het personeel is behulpzaam en spreken verschillende talen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

Het park is in zeer slechte staat en onverzorgd, attracties van 30 jaar geleden ,overal onkruid, alles ziet er versleten uit, jobstudenten die onbekwaam zijn...en dit alles aan overdreven prijzen van 27 euro voor volwassenen en 23 euro voor kinderen, ik zou 10 euro ingang al overdreven vinden, investeer en vernieuw maar pers het niet Tot de laatste druppel uit, echt een schande!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben een zeer leuke dag beleefd in het park. Bij regenweer konden de kinderen naar hartenlust ravotten in de indoor speeltuin, waar er voor alle leeftijden wel iets te beleven valt. De dolfijnenshow was mooi om te zien. Het park is niet groot, waardoor je met kleine kinderen niet ver hoeft te stappen. Het outdoor waterpark zag er zeer uitnodigend uit. Ideale bestemming met peuters en kleuters.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Aangezien we erg goedkope tickets hadden, hebben we dit bezocht met ons zoontje van 16 maanden. Sinds onze jeugd is er weinig veranderd in dit park. De aquasplash is wel leuk als je hierop bent voorbereid (zwemkledij). De rest van de attracties waren verouderd. Sommige dingen misten gewoon verf of nieuwe naambordjes. Ons zoontje heeft zich echter wel geamuseerd op de carrousel, het treintje, de auto's, de kinderboerderij, de springkussens en de speeltuinen. We hebben de zeehondenshow gezien en dachten (net als heel wat mensen) daarna naar de dolfijnenshow te gaan. Jammer genoeg was dit volzet. Ga dus ruim op tijd naar de shows. Voor de zeeleeuwenshow stond er een half uur op voorhand al een enorm lange rij. Voor de dolfijnenshow stond er al een beperkte rija een uur vooraf. De zomervakantie is druk dus plan deze dingen in. Het self service restaurant aan de ingang vonden we ook erg verouderd. Er werd wel erg hard gewerkt in de keuken zodat alles vlot ging. Het gebouw is echter erg vervallen. Dit troffen we ook in de indoorspeeltuin aan. De springkastelen, ballenbad en andere speeltoestellen staan in een oude sporthal. Uiteindelijk heeft ons zoontje een enorm fijne dag gehad. Dat is wat uiteindelijk telt. We gaan toch niet snel meer terugkomen denk ik.

Datum van activiteit: augustus 2019