“zeer lekker en gezellig”
Beoordeling van pro Deo

pro Deo
Geclassificeerd als nr. 12 van 735 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St-anna
2 augustus 2020 beoordeeld

Via tripadvisor dit kleine restaurantje tegen gekomen.
Elke beoordeling was positief dus we waren zeer benieuwd.

Het is geen groot restaurant, je kan dus best reserveren.
De gastvrouw was super vriendelijk en begeleide ons naar onze tafel.

Het restaurant zelf hangt vol met jazz spullen en andere leuke dingen.
Je kan je ogen de kost geven.

Als aperitief gingen we voor een aperol spritz.
Die kregen we vergezelt van spicy popcorn.

Mijn partner ging voor een burger, ikzelf voor de steak tartare.
En ik kan je zeggen, die was heerlijk.
De burgers zijn ook zeker en vast voldoende. Je kan zelfs opteren voor een dubbele maar dat zou ik je niet aanraden aangezien een gewone al een zeer grote portie is.
Beide kregen we huisgemaakte sauzen bij ons gerecht en de frietjes waren ook super.

Ik kan dit, net zoals iedereen, enkel en alleen maar aanraden.
Een zeer gezellige setting met lekker eten en een super gastvrouw. En dat voor een betaalbare prijs.

30 juli 2020 beoordeeld

Pro Deo is een klein gezellig vintage bistrootje. Half kippetje spicy en tournedos half groovy zijn heerlijk. Het vintage winkeltje boven is ook grappig.

24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar heel gezellig. Super lekker gegeten (kip vd chef en spaghetti) en toch betaalbaar. Vlotte en vriendelijke bediening. Niks op aan te merken. We komen terug!

22 juli 2020 beoordeeld

Supervriendelijke bediening.
Prachtige inrichting: je komt ogen tekort!
Lekkere mossels gegeten. Als dessert een zalige tartufo gegeten.

10 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en meer dan genoeg! Gezellige huiselijke sfeer, geen groot/massaal restaurant, heel erg fijn! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die pro Deo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In pro Deo geweest? Deel je ervaringen!