“Goed eten in een geweldige ambiance”
Beoordeling van pro Deo

pro Deo
Geclassificeerd als nr. 10 van 737 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Klein restaurantje met de sfeer uit de jaren 50 en 60. Heerlijk gegeten. Gekozen voor het menu bestaande uit de kaaskroketten, Vlaams stoofvlees en koffie of thee na.
Gastvrijheid was top, eten was uitstekend en heerlijke muziek op de achtergrond.

Datum van bezoek: februari 2020

15 februari 2020 beoordeeld

Lekker eten voor een degelijke prijs. Uitstekende bediening en de zaak zelf is heel gezellig ingekleed.

Datum van bezoek: februari 2020
19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk stoofpotje op, erg leuk en gezellig tentje. Klein maar fijn! Wel reserveren van te voren anders heb je pech

17 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke avond en dito maaltijd gehad bij Pro Deo. Als vooraf hebben we een verrukkelijke (bijna) huisgemaakte bierpaté gedeeld. Als hoofdgerecht aten we een gegrilde halve kip met Holy Grooves saus en een huisgemaakt stoofpotje. Wat een feest! Heerlijke sfeer met zoveel snuisterijen, dat je elke keer weer wat nieuws ontdekt. We gingen bijna rollend naar ons hotel. Hele relaxte en leuke bediening ook. Wat ons betreft een echte aanrader. Als we weer in Brugge zijn komen we zeker terug!

8 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een perfecte avond!
Binnengekomen en heel hartelijk ontvangen geweest.
de gastvrouw had direct opgemerkt dat ik zwanger ben en gaf aan dat sommige dingen op de kaart voor mij niet geschikt waren. Alles werd zonder vraag aangepast aan de noden van een zwangere vrouw en ik vond dat bijzonder attent.
Het stoofvlees, daar zijn geen woorden voor... bovenaards heerlijk. Rijkelijke portie, lekker krokante frietjes.
Het interieur is oergezellig, gemakkelijke stoelen, en je geraakt niet uitgekeken op alle leuke prullaria doorheen de zaak.
Hier kom ik zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die pro Deo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In pro Deo geweest? Deel je ervaringen!