TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Zo ontzettend lekker gegeten!”
Beoordeling van pro Deo

pro Deo
Geclassificeerd als nr. 7 van 838 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zo ontzettend lekker gegeten! Dag ervoor spontaan binnen gelopen maar geen tafeltje vrij. Erg knus, gezellig en daarom wel even reserveren
Wij gingen voor het beste stoofvlees van Brugge...wat hebben we gesmuld
De dame van de bediening was heel vriendelijk en persoonlijk, gezellig
Zeker zeker een aanrader. Jaren 60/70 muziek op de achtergrond, we hebben een top etentje gehad, dank hiervoor

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurant met een gastvrouw die alles onder controle heeft en met veel bezieling over hun gerechten spreekt.
We hebben genoten van de persoonlijke aandacht en de lekkere gerechten.
We kregen een flinke kop soep waarbij de gastvrouw met ons meedacht. We hadden onze zinnen gezet op mosselen, maar ze stonden niet meer achter de kwaliteit van de mosselen dus serveerden ze deze voorlopig even niet.
Daarom kozen we voor een het heerlijke stoofvlees en een steak tartare. Flinke porties!
Wel even reserveren. We hebben verschillende mensen binnen zien komen die zich om konden keren omdat t vol zat.

5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je reserveert kun je er 's middags terecht voor een lunch. Zeer lekker en vlot. Vlotte bediening en ook lekker aan de kaart. We will come back!

29 oktober 2019 beoordeeld

Een kleine bistro maar grote sfeer... Over de middag een, weliswaar, kleine lunchkaart maar met lekkere gerechten (ruime porties). Probeer eens de huisbereide américain met frietjes of de tomaat garnaal. Aanraders ! Rerserveren aangeraden. Ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2019
24 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig ingericht restaurant, met een heel gezellige jaren 70 sfeer. Het hangt vol met foto’s van soullegendes uit de 60,70-er jaren. En ook de muziek is er van die artiesten. Zelfs de menukaarten zijn aan de buitenkant originele platenhoezen. Je kunt er heerlijk eten. Wel van te voren even reserveren.
Uiterst vriendelijke bediening. Mocht ik nog een keer in Brugge verblijven, dan gaan we er zeker opnieuw naar toe.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die pro Deo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In pro Deo geweest? Deel je ervaringen!