TripAdvisor

Beoordeling van pro Deo

pro Deo
Geclassificeerd als nr. 6 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig ingericht restaurant, met een heel gezellige jaren 70 sfeer. Het hangt vol met foto’s van soullegendes uit de 60,70-er jaren. En ook de muziek is er van die artiesten. Zelfs de menukaarten zijn aan de buitenkant originele platenhoezen. Je kunt er heerlijk eten. Wel van te voren even reserveren.
Uiterst vriendelijke bediening. Mocht ik nog een keer in Brugge verblijven, dan gaan we er zeker opnieuw naar toe.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en gezellig om te vertoeven ... probeer even de lekkere warme aardappel met garnaaltjes en room

Datum van bezoek: september 2019
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn elke keer aangenaam verrast van het lekker eten en de supervriendelijke bediening. Is zeker een aanrader! Interieur en achtergrondmuziek gaan hand in hand en vormen een leuk geheel, ondertussen meer dan een aangename traditie geworden om hier regelmatig te gaan lunchen...

Datum van bezoek: augustus 2019
31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar fijn! Een restaurantje wat gerund wordt door twee hardwerkende en vriendelijke mensen. Het eten was heerlijk (mosselen en scampi's) en er hing een leuke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2019
7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pro Deo is een heerlijk adresje: het eten is heel lekker, het is er super gezellig en de gastvrouw is heel vriendelijk. Een toppertje!! Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die pro Deo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In pro Deo geweest? Deel je ervaringen!