“Zalig adresje!!”
Beoordeling van pro Deo

pro Deo
Geclassificeerd als nr. 7 van 824 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Pro Deo is een heerlijk adresje: het eten is heel lekker, het is er super gezellig en de gastvrouw is heel vriendelijk. Een toppertje!! Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: juli 2019

3 weken geleden beoordeeld

Reserveren is een must. Maar wanneer er een plekje is, is het genieten van de knusse setting. Het eten is kwalitatief goed net als de service.

Datum van bezoek: juni 2019
5 maart 2019 beoordeeld

Het was voor ons een aangenaam bezoek, vriendelijke en snelle bediening in een mooi kader. We waren aangenaam verrast.

Datum van bezoek: maart 2019
2 februari 2019 beoordeeld

We zijn op een middag geweest. Vriendelijke ontvangst. Mooie muziek op de achtergrond. Lekker gegeten. Grote porties. Spijtig dat s’middags de kaart kleiner is, zodat we de opgevulde aardappelen niet hebben kunnen eten. Komen Zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2019
12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hiernaartoe gekomen door de tripadvisor beoordelingen. En wij durven zeggen, de hoge score is zeker terecht. Vlotte vriendelijke ontvangst door gastvrouw Nathalie. Lekkere picon. Wij kozen 3 verschillende burgers. Die alle 3 even heerlijk waren. Een kraakvers slaatje erbij. Perfect gebakken frietjes, en zelfgeklopte mayonaise. En dit alles in een gezellig kader. Wat moet ne mens nog meer hebben. De weinige negatieve commentaren, hebben ongelijk.

Datum van bezoek: januari 2019
2  Bedank 140.577

Reizigers die pro Deo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In pro Deo geweest? Deel je ervaringen!