“middag lunch met 2. eens op het gemak kinderloos genieten”
Beoordeling van pro Deo

pro Deo
Geclassificeerd als nr. 5 van 804 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Het was voor ons een aangenaam bezoek, vriendelijke en snelle bediening in een mooi kader. We waren aangenaam verrast.

Datum van bezoek: maart 2019

2 februari 2019 beoordeeld

We zijn op een middag geweest. Vriendelijke ontvangst. Mooie muziek op de achtergrond. Lekker gegeten. Grote porties. Spijtig dat s’middags de kaart kleiner is, zodat we de opgevulde aardappelen niet hebben kunnen eten. Komen Zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2019
12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hiernaartoe gekomen door de tripadvisor beoordelingen. En wij durven zeggen, de hoge score is zeker terecht. Vlotte vriendelijke ontvangst door gastvrouw Nathalie. Lekkere picon. Wij kozen 3 verschillende burgers. Die alle 3 even heerlijk waren. Een kraakvers slaatje erbij. Perfect gebakken frietjes, en zelfgeklopte mayonaise. En dit alles in een gezellig kader. Wat moet ne mens nog meer hebben. De weinige negatieve commentaren, hebben ongelijk.

Datum van bezoek: januari 2019
1  Bedank 140.577
26 december 2018 beoordeeld

De sfeer in dit kleine restaurantje is fijn en ongedwongen. De bediening is vlot en vriendelijk. Het eten was absoluut lekker en de porties rijkelijk. Prijs / kwaliteit dik in orde.

Datum van bezoek: december 2018
15 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pro Deo is een klein en gezellig restaurat net buiten het centrum van Brugge. Ze serveren er heerlijk eten, zoals stoofvlees, en de prijs/kwaliteit is uitstekend. De tafeldame is zeer klantvriendelijk.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die pro Deo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In pro Deo geweest? Deel je ervaringen!