“duur, onsmakelijk”
Beoordeling van Tea Room Laurent

Tea Room Laurent
Geclassificeerd als nr. 663 van 740 Restaurants in Brugge
5 weken geleden beoordeeld

Een minikaraf, dwz 1 glas en een kwart witte wijn aan 8 €! Niet leeggedronken, smaakte naar water met een zuur smaakje. Bah. Te mijden zoals de rest van centrum Brugge. ( zelfde verhaal als op de grote markt)

Datum van bezoek: juni 2020

19 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan als rasechte Bruggeling kan alleen maar de negatieve commentaren beamen. Geen ontsmettingsproducten bij binnenkomst zaal. Geen begroeting. Werden aan een niet ontsmette tafel geplaatst. Blonde dame van de bediening droeg geen mondmasker! Wat een erbarmelijke zaak in de Steenstraat van Brugge.

Datum van bezoek: juni 2020
29 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was zeer vlot en vriendelijk. We hebben een menu besteld, bestond uit soep, hoofdgerecht naar keuze en een ijsje of koffie. Zelf vond ik het wat prijzig. Het eten kwam snel na elkaar. Betalen met kaart is enkel mogelijk vanaf 30 euro, dat is ook wel jammer. Verder was het eten wel lekker, alleen de frietjes waren minder ( donker en hard).

Datum van bezoek: januari 2020
2 juni 2019 beoordeeld

Leuke plek om wat te drinken. Ik heb alleen een wafel met ijs gegeten en die was erg lekker, voor de rest van het menu zul je de andere recensies moeten lezen. Ondanks de drukte nam de bediening de tijd voor je en bleef aardig.

Datum van bezoek: juni 2019
5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een goede lunch gehad. We hadden allemaal een pannini. Deze was echt lekker. Een goede prijs en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Tea Room Laurent bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Tea Room Laurent geweest? Deel je ervaringen!