“Niet voor herhaling vatbaar...”
Beoordeling van In Den Wittenkop

In Den Wittenkop
Geclassificeerd als nr. 58 van 810 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 februari 2019 beoordeeld

Eten niks speciaals. Inrichting = gedateerd. Ongemakkelijke kerkstoelen. We kregen 1 klein potje frietjes voor 2 personen...geen probleem, we vragen gewoon verse warme bij! Krijgen terug zo'n klein potje = €3.00 bovenop de rekening!! Nog nergens meegemaakt in deze prijsklasse (€25 - €30 / hoofdgerecht)!! Dachten waarschijnlijk dat we éénmalige toeristen waren, die ze een extraatje konden doen betalen. Wie graag lekker eet in een gezellig kader = wegblijven! Jammer van de +/- €85 die we er gespendeerd hebben...

Datum van bezoek: februari 2019

29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, lekkere handgesneden frietjes, zeer kindvriendelijk, authentiek kader. We zijn fan en komen zeker nog terug.

29 december 2018 beoordeeld

Wij hadden voor 2 op 28/12 een tafeltje gereserveerd. We werden vriendelijk onthaald en kregen een leuk tafeltje toegewezen. We hebben genoten van een zeer lekkere hoofdmaaltijd. Uiterst verse producten (vis & garnalen), leuk gepresenteerd en een ruim voldoende portie. De sfeer was zeer rustig en ontspannen. Hier komen we bij gelegenheid zeker nog terug.

27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een tafeltje op het eerste verdiep werd ons aangeboden in een ruimte wat ooit een slaapkamer was en wat versierd met de grootste kitsch alsof ik in een slordige brocante of tweedehands markt ben beland . Sfeervol kan ik dit niet noemen maar dat is een kwestie van smaak . Eenmaal de kaart werd aangeboden wist ik al hoe laat het was . Als de kaart niet verzorgd is en niet meer dan een stuk vuil papier dan heb ik al een vermoeden dat het niets speciaals word . Beetje onzeker beïnvloed door mijn vermoeden kies ik voor iets zeker zoals een vlees gerecht .
Mijn vlees was perfect gebakken en mijn slaatje was bijzonder klein , de frietjes waren de afknapper en waren kleine resten die over gebakken waren .Mijn advies voor deze kleine zaak . Kies een korte kaart met top vers kwaliteit in alles wat je doet van friet tot sla en je word echt gewaardeerd .
Laat je niet in verleiding gaan te toeristisch te gaan want dat zal je vroeg of laat voelen .
Spijtig , deze zaak heeft potentie .

Datum van bezoek: december 2018
lindsey74, Eigenaar van In Den Wittenkop, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2018

Goeiemorgen,
Ik ben echt gechoqueerd door uw review.
Onze eerste verdieping is altijd gebruikt geweest als restaurant.
Indien de inrichting u niet beviel dan kon u ons vriendelijk laten weten dat u liever weggaat. Smaken verschillen...
Wat de kaart betreft, begrijp ik uw reactie. December is een zeer drukke periode, kaarten verslijten snel, ik wacht op levering van nieuwe.
Maar wat u over de frietjes vertelt, snap ik helemaal niet. Wij schillen dagelijks onze frietjes nog zelf, we gaan ze ook steeds zelf halen om zeker te zijn van een goede aardappel!
Bovendien halen we zelf ook dagelijks al onze andere producten om zeker te zijn van versheid en kwaliteit. En wat u zegt over de toeristische toer zegt veel over uw manier van denken want wij maken geen verschil tussen onze lokale mensen en toeristen, wij wensen dat ELKE klant tevreden weggaat.
Trouwens, waarom hebt u mij dit niet gemeld ter plaatse? Indien de klant dit wenst kan er sla of frietjes bijgevraagd worden. Maar neen, u wenst dit liever lekker anoniem op internet te doen. Prettig eindejaar

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant via tripasvisor gevonden en voldeed aan alle verwachtingen!
Erg gemoedelijk restaurantje en zeer vriendelijk personeel. Beide heerlijk genoten van een grote pan mosselen! Zeker een aanrader

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die In Den Wittenkop bekeken, bekeken ook

In In Den Wittenkop geweest? Deel je ervaringen!