“Wat anders dan een gewone 'wafel'”
Beoordeling van Otto waffle atelier

Otto waffle atelier
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Snelle hap in Brugge
Prijsklasse: € 3 - € 10
31 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de laatste dag van 2023 maakten we tijdens onze wandeling kennis met deze 'kantwafel'. We kozen voor de kantvormige lekkernij met banaan, granaatappel, cacao en slagroom. Hmmm, heerlijk! We komen terug om een andere smaak te proeven!

Datum van bezoek: december 2023
Mieke Vandemoortele, Marketing van Otto waffle atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2024

Dag Sonja
Van harte dank voor je bezoek aan Otto Waffle Atelier.
Wij zijn blij dat je op de laatste dag van het jaar hebt genoten van onze heerlijke Brugse wafels 🧇
Onze wafels zijn inderdaad ánders. Met onze glutenvrije en lactosevrije wafels kunnen we iedereen een gastronomische ervaring bezorgen.
Fijnproevers waarderen hoogwaardige ingrediënten en originele toppings.
En mensen ook die kiezen voor een gezondere variant van de Belgische wafel zijn zeer tevreden over ons uniek 100% natuurlijk aanbod.
Bedankt voor jouw waardering.
Wij wensen je een prachtig 2024 en kijken ernaar uit om je een volgende keer te mogen begroeten.

25 november 2023 beoordeeld

Lekkere wafels, gezellige en goedlachse personeel, snelle service en voor de afwas kan ik ze ook vinden hihihi

Datum van bezoek: november 2023
Mieke Vandemoortele, Marketing van Otto waffle atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2023

Dag Saskia
Van harte dank voor je bezoek aan Otto Waffle Atelier en voor je 5 sterren review 🤩
Wij zijn blij dat je een lekkere en gezellige wafelervaring had bij ons 🧇😋
Vriendelijke groeten van Otto & het goedlachs team

4 november 2023 beoordeeld

heerlijke wafels met toppings, prijs iets duurder dan gewone wafels maar ze smaken heerlijk

Chocolate Lady
Crispy Cacao

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer
Mieke Vandemoortele, Marketing van Otto waffle atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2023

Dag Gr3c0_D,
Van harte dank voor je bezoek aan Otto Waffle Atelier en voor de 5 sterren die je gaf aan onze unieke Brugse wafels en aan onze service.

Het doet ons plezier dat je een heerlijke wafelervaring had bij ons 🤩

Ons aanbod is artisanaal en wordt dagvers bereid met 100% premium natuurlijke ingrediënten.
De wafels zelf worden gemaakt op basis van havermeel, havermelk, premium koolzaadolie en kokosbloesemsuiker. Ook de foodpairing toppings bestaan steeds uit eersteklas natuurlijke, lokale ingrediënten.
Zoals de 🍓van jullie Crispy Cacao wafel 🧇 die recht van bij de boer komen.
En ook zoals de pure Belgische chocolade 🍫 op jullie Chocolate Lady wafel met bovendien huisgemaakt volledig plantaardig ijs.
Op deze manier serveren we bij Otto Waffle Atelier niet alleen een heerlijke maar ook een gezonde versie van de Belgische 🇧🇪 wafel.

Eerlijke topkwaliteit voor een eerlijke prijs.

Vriendelijke groeten van Otto & team

13 augustus 2023 beoordeeld

Superlekkere gluten- en lactosevrije wafels met toppings! De meneer aan de kassa was ontzettend vriendelijk en vertelde dat ook de chocolade, het ijs en de andere toppings vrij van gluten en lactose waren. Een absolute aanrader als je in Brugge vertoeft!

Datum van bezoek: augustus 2023
Mieke Vandemoortele, Marketing van Otto waffle atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2023

Van harte dank voor je bezoek aan Otto Waffle Atelier en voor je enthousiaste aanbeveling 🤩

17 juli 2023 beoordeeld

Geweldige en smaakvolle wafels voor in mijn ogen een goede prijs. Is iedere euro waard: aardig personeel, super mooie en fantastisch smakende ervaring. Weer eens wat anders dan een ‘normale’ wafel met suiker en slagroom.

Datum van bezoek: juli 2023
Mieke Vandemoortele, Marketing van Otto waffle atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2023

Hallo pos172, van harte dank voor je bezoek aan Otto Waffle Atelier en voor je lovende review.
Wij zijn blij met je waardering voor onze gezondere en vernieuwende foodpairing versie van de Belgische wafel.
Vriendelijke groeten van Otto en team

Reizigers die Otto waffle atelier bekeken, bekeken ook

In Otto waffle atelier geweest? Deel je ervaringen!