“Aanrader als je zin hebt in wafels!”
Beoordeling van Otto waffle atelier

Otto waffle atelier
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Snelle hap in Brugge
Prijsklasse: € 3 - € 10
29 mei 2023 beoordeeld

Een overheerlijke glutenvrije wafel die voor iedereen lekker is! Alles klopt van de topping tot de bediening. De mensen achter de counter staan te genieten van het opmaken van de wafels en ze worden vers gebakken waar je bij staat. Een waar feestje!

Datum van bezoek: mei 2023
Mieke Vandemoortele, Marketing van Otto waffle atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2023

Van harte dank voor uw bezoek aan Otto waffle Atelier. Já, onze Brugse wafel is inderdaad een gezonde versie van de Belgische wafel! Een premium wafel waar iedereen kan van genieten. Zelfs bezoekers met voedingsrestricties. Net zoals iedereen welkom is in Brugge, kan iedereen bij ons genieten van een heerlijke Brugse wafel. En ons team geniet ervan om dagelijks zoveel heerlijkheid te mogen serveren.
Zonnige groetjes van Otto & team

22 mei 2023 beoordeeld

Bij Otto maken ze de wafels vers voor je neus, ze zijn niet te groot en omdat er haver gebruikt wordt smaken ze nog beter dan gewone wafels en ze zijn niet slap. De bruine suiker maakt het compleet. Zeker een aanrader. De winkel is mooi ingericht en zeer schoon.

Datum van bezoek: mei 2023
Mieke Vandemoortele, Marketing van Otto waffle atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2023

Van harte dank voor je bezoek aan Otto Waffle Atelier én voor het delen van je goede ervaring met onze unieke Brugse wafels.
Vriendelijke groeten van Otto en team

6 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt top! Voor de drukte in de ochtend bezocht, gezien we de dag ervoor lange rijen zagen en dat was achteraf logisch. Super lekkere wafels, goede koffie en een geweldig uitzicht. Wat wil je nog meer!?

Datum van bezoek: mei 2023
Mieke Vandemoortele, Overig van Otto waffle atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2023

Hi, thank you very much for visiting Otto Waffle Atelier and for your enthusiastic review!
Kind regards from Otto and his team

2 mei 2023 beoordeeld

Heel leuke locatie met mooi uitzicht. Lekkere wafels en koffie. Gegeten ons gezin met kinderen. Aan te raden.

Datum van bezoek: mei 2023
Mieke Vandemoortele, Overig van Otto waffle atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2023

Dank jullie wel voor jullie bezoek aan Otto Waffle Atelier. Blij te lezen dat jullie met het gezin volop genoten hebben van onze lekkere Brugse wafel, koffie én het zicht op de Brugse reien en voorbijkomende bootjes.
Vriendelijke groeten van Otto & team

27 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch lekkere wafel met vanille-ijs , melk en gluten vrij 100% vegan! Enorm vriendelijk geholpen door de eigenaar. De wafel wordt ook heel mooi opgemaakt. Kortom een heerlijke beleving!

Datum van bezoek: april 2023
Mieke Vandemoortele, Overig van Otto waffle atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2023

Dag Heidi, fantastisch om te lezen dat je van een heerlijke wafel én beleving genoten hebt in Otto Waffle Atelier. Dank voor je bezoek!
Groetjes van Otto & team

Reizigers die Otto waffle atelier bekeken, bekeken ook

In Otto waffle atelier geweest? Deel je ervaringen!