Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback en uw verblijf in het Grand Hotel Casselbergh. We zijn blij te horen dat u tevreden was met de kwaliteit van de accommodatie, het beddengoed, en de netheid van de kamers.
Wij begrijpen uw opmerkingen over de prijzen en willen graag verduidelijken dat de kosten voor ontbijt en parkeren duidelijk aangegeven staan op onze website. Het is inderdaad voordeliger om het ontbijt vooraf bij te boeken, aangezien dit een lagere prijs heeft dan wanneer u het ter plaatse toevoegt.
De toeristenbelasting is een verplichte bijdrage die volledig wordt doorgestort naar de Stad Brugge. Wij hebben hier geen invloed op, maar dragen zo bij aan het behoud en de ontwikkeling van onze prachtige stad.
Wij hopen dat deze verduidelijkingen helpen en dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen in ons hotel. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groeten,
Elise | Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh