Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Freedom14232582143
Brussel, België

Weekend Brugge

5,0 van 5 bollen30 jun 2024 beoordeeld
Het is hier altijd thuiskomen . Zeer vriendelijk. Als je iets vraagt helpen ze je meteen . Hebben goede faciliteiten. Een leuke bar zeer leuke spa goede fitnest alles is gewoon top. Zeer goed gelegen en ‘s avonds is het zeer rustig gewoon een leuke plaats voor te vertoeven
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Elise Lobbens, Gastenservice/Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 30 jun 2024
Beste Freedom14232582143,

Bedankt voor je prachtige beoordeling! We zijn blij te horen dat je je bij ons thuis voelt en dat je onze vriendelijkheid en faciliteiten waardeert.

Het is fijn om te weten dat je genoten hebt van de bar, spa en fitnessruimte. We streven ernaar om onze gasten de beste ervaring te bieden en zijn blij dat onze rustige en centrale locatie je goed bevallen is.

We kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Elise | Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
0.6 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Restaurant
0.5 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Zwembad
0.9 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Charming double
0.3 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Bar/lounge
0.5 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Roomservice
Exterior view
1.6 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
0.5 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Bar/lounge
0.5 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Bar/lounge
0.8 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Bar/lounge
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordelingen (5.041)
Beoordelingen filteren
5.042 resultaten
Waardering van reizigers
3.655
1.048
207
71
61
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.655
1.048
207
71
61
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 5.042 beoordelingen
Beoordeeld op 29 juni 2024

Hotel Casselbergh is een centraal gelegen fantastisch hotel met prachtige, volledig naar nieuwe normen ingerichte kamers en een fantastisch ontbijt. Het onthaal is warm en vriendelijk. Elk bezoek aan dit hotel blijft een sublieme ervaring.

Kamertip: Zorg dat je verscheidene dagen in Brugge kan blijven, dan pas besef je wat dit prachtige hotel je allemaal te bieden heeft.
Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank konseir
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Elise Lobbens, Gastenservice/Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2024

Beste Konseir,

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! We zijn verheugd te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij Hotel Casselbergh. Het doet ons goed te weten dat je onze centrale ligging, de vernieuwde kamers en het fantastische ontbijt waardeert.

We streven ernaar om onze gasten een warme en vriendelijke ontvangst te bieden, en we zijn blij dat je dit hebt ervaren. Het is fantastisch om te horen dat elk bezoek aan ons hotel voor jou een sublieme ervaring blijft.

We kijken ernaar uit je binnenkort weer te mogen verwelkomen.
Elise | Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juni 2024

Accommodatie is prima.
Bedden en beddengoed zijn zeer schoon en voelen prima aan.
Kamers zijn schoon
Prijzen zijn echter aan de hogere kant. Parkeerkosten komen er bij.
Boeken via de officiële site zou goedkoper zijn geweest dan via booking.com
Dit was een teleurstelling.
Plus de kosten voor ontbijt, toeristenbelasting, parkeren in de garage t.k.v 30 euro per dag…

Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Sightsee43410868260
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Elise Lobbens, Gastenservice/Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2024

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback en uw verblijf in het Grand Hotel Casselbergh. We zijn blij te horen dat u tevreden was met de kwaliteit van de accommodatie, het beddengoed, en de netheid van de kamers.

Wij begrijpen uw opmerkingen over de prijzen en willen graag verduidelijken dat de kosten voor ontbijt en parkeren duidelijk aangegeven staan op onze website. Het is inderdaad voordeliger om het ontbijt vooraf bij te boeken, aangezien dit een lagere prijs heeft dan wanneer u het ter plaatse toevoegt.

De toeristenbelasting is een verplichte bijdrage die volledig wordt doorgestort naar de Stad Brugge. Wij hebben hier geen invloed op, maar dragen zo bij aan het behoud en de ontwikkeling van onze prachtige stad.

Wij hopen dat deze verduidelijkingen helpen en dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen in ons hotel. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,
Elise | Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juni 2024

Fantastisch mooi kader met sfeervolle muziek! Lieve bediening met attente medewerkers.
Alleen jammer dat de manager zich niet liet zien om even toe te lichten hoe het zat met de wellness. Daarin fel ontgoocheld! 😑
Een voucher is heel onpersoonlijk.

Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Sightseer02885147483
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Elise Lobbens, Gastenservice/Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2024

Beste,

Bedankt voor je review. Fijn dat je genoten hebt van het mooie kader, de muziek, en ons attente personeel.

Onze excuses dat de spa gesloten was door een technisch defect. Omdat het een UNESCO-gebouw is, was het extra moeilijk om dit snel te verhelpen en in te schatten hoe lang het zou duren. We begrijpen je teleurstelling en nemen je feedback ter harte. We zullen ook naar betere alternatieven voor de voucher kijken.

Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen voor een nog betere ervaring.

Met vriendelijke groeten,
Elise | Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 juni 2024

Prachtige kamer, een heerlijk bed !

Enkel een klein minpuntje : bij de aankomst in de ontbijtruimte alsook bij de bediening van de koffie aan tafel waren de 2 medewerksters wel vriendelijk maar zij spraken geen Nederlands. In Brugge zou je toch verwachten dat iedere medewerker (of toch zij die met de hotelgasten te maken hebben) ook Nederlands kan spreken.

Maar verder alles tip top in orde.

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Departure59727922777
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Elise Lobbens, Gastenservice/Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2024

Beste,
Hartelijk dank voor uw bezoek en zeer mooie review.
We zijn allemaal erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Houd veilig en kijken ernaar uit om u binnenkort weer te verwelkomen in ons huis en magische Brugge
Met vriendelijke groeten,
Elise Lobbens | Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 mei 2024

Zeer goed, prettig en vriendelijk verblijf. Het is een aanrader! Ik kom hier zeker terug wanneer ik Brugge een bezoek breng.

Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Quest57285831593
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Elise Lobbens, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2024

Geachte,
Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden! Het doet ons een plezier te lezen dat jullie er zo van genoten hebben. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen.
Wij kijken al uit naar u volgende bezoek aan Grand Hotel Casselbergh.
Met vriendelijke groeten,
Elise | Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken