Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Sightsee43410868260

2-daagse verblijf in het Grand Hotel Casselbergh

3,0 van 5 bollen17 jun 2024 beoordeeld
Accommodatie is prima.
Bedden en beddengoed zijn zeer schoon en voelen prima aan.
Kamers zijn schoon
Prijzen zijn echter aan de hogere kant. Parkeerkosten komen er bij.
Boeken via de officiƫle site zou goedkoper zijn geweest dan via booking.com
Dit was een teleurstelling.
Plus de kosten voor ontbijt, toeristenbelasting, parkeren in de garage t.k.v 30 euro per dagā€¦
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Elise Lobbens, Gastenservice/Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 18 jun 2024
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback en uw verblijf in het Grand Hotel Casselbergh. We zijn blij te horen dat u tevreden was met de kwaliteit van de accommodatie, het beddengoed, en de netheid van de kamers.

Wij begrijpen uw opmerkingen over de prijzen en willen graag verduidelijken dat de kosten voor ontbijt en parkeren duidelijk aangegeven staan op onze website. Het is inderdaad voordeliger om het ontbijt vooraf bij te boeken, aangezien dit een lagere prijs heeft dan wanneer u het ter plaatse toevoegt.

De toeristenbelasting is een verplichte bijdrage die volledig wordt doorgestort naar de Stad Brugge. Wij hebben hier geen invloed op, maar dragen zo bij aan het behoud en de ontwikkeling van onze prachtige stad.

Wij hopen dat deze verduidelijkingen helpen en dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen in ons hotel. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,
Elise | Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
ā‚¬Ā 255
ā‚¬Ā 229
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 255
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 255
  • Vio.com
    ā‚¬Ā 229
0.2 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
ā‚¬Ā 166
  • Priceline
    ā‚¬Ā 185
  • StayForLong
    ā‚¬Ā 160
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 173
0.5 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Roomservice
ā‚¬Ā 166
Volledig restitueerbaar
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 159
  • Trip.com
    ā‚¬Ā 155
  • Priceline
    ā‚¬Ā 177
0.8 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Bar/lounge
ā‚¬Ā 177
Volledig restitueerbaar
  • Priceline
    ā‚¬Ā 160
  • Agoda.com
    ā‚¬Ā 148
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 157
0.5 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Zwembad
ā‚¬Ā 209
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 204
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 203
  • Priceline
    ā‚¬Ā 247
0.6 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Restaurant
ā‚¬Ā 133
Volledig restitueerbaar
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 134
  • Agoda.com
    ā‚¬Ā 124
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 134
0.5 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Bar/lounge
Charming double
ā‚¬Ā 113
  • Priceline
    ā‚¬Ā 128
  • Vio.com
    ā‚¬Ā 110
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 128
0.3 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Bar/lounge
Exterior view
ā‚¬Ā 89
ā‚¬Ā 84
  • Priceline
    ā‚¬Ā 89
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 84
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 84
1.6 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
ā‚¬Ā 118
  • Priceline
    ā‚¬Ā 147
  • Vio.com
    ā‚¬Ā 113
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 147
0.5 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Bar/lounge
ā‚¬Ā 157
  • Vio.com
    ā‚¬Ā 157
  • eDreams
    ā‚¬Ā 157
  • Agoda.com
    ā‚¬Ā 157
0.9 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Gratis wifi
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordelingen (5.034)
Beoordelingen filteren
5.039 resultaten
Waardering van reizigers
3.652
1.048
207
71
61
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.652
1.048
207
71
61
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 5.039 beoordelingen
Beoordeeld op 7 juni 2024

Fantastisch mooi kader met sfeervolle muziek! Lieve bediening met attente medewerkers.
Alleen jammer dat de manager zich niet liet zien om even toe te lichten hoe het zat met de wellness. Daarin fel ontgoocheld! šŸ˜‘
Een voucher is heel onpersoonlijk.

Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Sightseer02885147483
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Elise Lobbens, Gastenservice/Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2024

Beste,

Bedankt voor je review. Fijn dat je genoten hebt van het mooie kader, de muziek, en ons attente personeel.

Onze excuses dat de spa gesloten was door een technisch defect. Omdat het een UNESCO-gebouw is, was het extra moeilijk om dit snel te verhelpen en in te schatten hoe lang het zou duren. We begrijpen je teleurstelling en nemen je feedback ter harte. We zullen ook naar betere alternatieven voor de voucher kijken.

Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen voor een nog betere ervaring.

Met vriendelijke groeten,
Elise | Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 juni 2024

Prachtige kamer, een heerlijk bed !

Enkel een klein minpuntje : bij de aankomst in de ontbijtruimte alsook bij de bediening van de koffie aan tafel waren de 2 medewerksters wel vriendelijk maar zij spraken geen Nederlands. In Brugge zou je toch verwachten dat iedere medewerker (of toch zij die met de hotelgasten te maken hebben) ook Nederlands kan spreken.

Maar verder alles tip top in orde.

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Bedank Departure59727922777
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Elise Lobbens, Gastenservice/Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2024

Beste,
Hartelijk dank voor uw bezoek en zeer mooie review.
We zijn allemaal erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Houd veilig en kijken ernaar uit om u binnenkort weer te verwelkomen in ons huis en magische Brugge
Met vriendelijke groeten,
Elise Lobbens | Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 mei 2024

Zeer goed, prettig en vriendelijk verblijf. Het is een aanrader! Ik kom hier zeker terug wanneer ik Brugge een bezoek breng.

Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Quest57285831593
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Elise Lobbens, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2024

Geachte,
Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden! Het doet ons een plezier te lezen dat jullie er zo van genoten hebben. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen.
Wij kijken al uit naar u volgende bezoek aan Grand Hotel Casselbergh.
Met vriendelijke groeten,
Elise | Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 april 2024

Mooi en verzorgd. Zeer goede service en toppersoneel. Toplocatie.

In dit prijssegment mogelijk het beste hotel in Belgiƫ.

Datum van verblijf: april 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Bedank Global28381356086
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Elise Lobbens, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2024

Beste Global28381356086,

Bedankt voor het delen van uw positieve feedback met ons. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en ons hotel mooi, goed onderhouden en centraal gelegen vond. Het is geweldig om te weten dat onze service en ons personeel aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en we waarderen uw aanbeveling ten zeerste. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een uitstekende ervaring.

Met vriendelijke groet,
Elise | Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 april 2024

Hotel ligt goed centraal in oude stad. Zeer matige kamer voor de prijs die je betaald. Je boekt superior en krijgt een soort zolderkamer met brommende mini-bar niet echt van onder de indruk. Ontbijt ook niet echt wat je zou verwachten gelet op de prijsstelling.

Datum van verblijf: april 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Bedank RobertW3751
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Morgan Rigaux, Gastenservice/Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2024

Geachte Robert,

Eerst en vooral betreuren wij het ten zeerste dat ons hotel ondermaats scoorde voor u.

Meningen en smaken kunnen uiteraard enorm variƫren, ook al krijgen we heel vaak complimenten over onze kamers en zeker over ons uitgebreide ontbijt vinden we het oprecht jammer dat dit voor u tegenviel.

Wij gaan graag proactief met de feedback van onze gasten aan de slag om een nog betere ervaring te garanderen.
Indien gewenst kunt u altijd vrijblijvend uw suggesties of opmerkingen met betrekkingen tot het ontbijt via e-mail doorsturen zodat wij eventuele aanpassingen/producten kunnen herzien.

Graag vermeld ik ook even dat u bij enige opmerkingen telkens bij ons aan de receptie terecht kan en wij mogelijks meteen een oplossing kunnen bieden als deze beschikbaar is.

Desalniettemin, zijn wij verheugd dat onze centrale locatie u toch wist te bekoren.

Wij hopen u alsnog in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een betere ervaring.

Met warme groet

Morgan
Co-Front Office Manager
Grand Hotel Casselbergh

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken