Quest57285831593

Aanrader!

4,0 van 5 bollen7 mei 2024 beoordeeld
Zeer goed, prettig en vriendelijk verblijf. Het is een aanrader! Ik kom hier zeker terug wanneer ik Brugge een bezoek breng.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 mei 2024
Geachte,
Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden! Het doet ons een plezier te lezen dat jullie er zo van genoten hebben. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen.
Wij kijken al uit naar u volgende bezoek aan Grand Hotel Casselbergh.
Met vriendelijke groeten,
  • ibis Budget
1.6 km van Grand Hotel Casselbergh Bruges
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 28 april 2024

Mooi en verzorgd. Zeer goede service en toppersoneel. Toplocatie.

In dit prijssegment mogelijk het beste hotel in België.

Datum van verblijf: april 2024
Elise Lobbens, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2024

Beste Global28381356086,

Bedankt voor het delen van uw positieve feedback met ons. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en ons hotel mooi, goed onderhouden en centraal gelegen vond. Het is geweldig om te weten dat onze service en ons personeel aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en we waarderen uw aanbeveling ten zeerste. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een uitstekende ervaring.

Beoordeeld op 22 april 2024

Hotel ligt goed centraal in oude stad. Zeer matige kamer voor de prijs die je betaald. Je boekt superior en krijgt een soort zolderkamer met brommende mini-bar niet echt van onder de indruk. Ontbijt ook niet echt wat je zou verwachten gelet op de prijsstelling.

Datum van verblijf: april 2024
Morgan Rigaux, Gastenservice/Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2024

Geachte Robert,

Eerst en vooral betreuren wij het ten zeerste dat ons hotel ondermaats scoorde voor u.

Meningen en smaken kunnen uiteraard enorm variëren, ook al krijgen we heel vaak complimenten over onze kamers en zeker over ons uitgebreide ontbijt vinden we het oprecht jammer dat dit voor u tegenviel.

Wij gaan graag proactief met de feedback van onze gasten aan de slag om een nog betere ervaring te garanderen.
Indien gewenst kunt u altijd vrijblijvend uw suggesties of opmerkingen met betrekkingen tot het ontbijt via e-mail doorsturen zodat wij eventuele aanpassingen/producten kunnen herzien.

Graag vermeld ik ook even dat u bij enige opmerkingen telkens bij ons aan de receptie terecht kan en wij mogelijks meteen een oplossing kunnen bieden als deze beschikbaar is.

Desalniettemin, zijn wij verheugd dat onze centrale locatie u toch wist te bekoren.

Wij hopen u alsnog in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een betere ervaring.

Met warme groet

Morgan
Co-Front Office Manager

Beoordeeld op 15 april 2024 via mobiele applicatie

He to is een mooi hotel. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is goed. De bar is gezellig. De ligging is super. Dicht bij alle bezienswaardigheden. Veel restaurants in de buurt. Een echte aanrader voor een weekendje Brugge.

Datum van verblijf: april 2024
Elise Lobbens, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2024

Beste Flappy79,

Bedankt voor je recensie! We zijn verheugd te horen dat je een geweldig bezoek hebt gehad aan Brugge en hebt genoten van je verblijf in ons hotel. Het is geweldig om te weten dat je ons personeel vriendelijk en behulpzaam vond, en dat je het ontbijt en de gezellige sfeer van onze bar hebt gewaardeerd. We zijn het ermee eens dat onze locatie uitstekend is, met gemakkelijke toegang tot alle bezienswaardigheden en tal van nabijgelegen restaurants.

We waarderen je aanbeveling enorm en hopen je nogmaals te mogen verwelkomen voor een ander weekend in Brugge!

Beoordeeld op 10 april 2024

Hotel voldoet aan de 4 **** classificatie. Schoon, ruime kamer (moderne deel), garage (€30/nacht) faciliteit en een keurige wellness. Sfeervolle lounge/bar en uitstekend ontbijt.

Een kanttekening echter die niet echt getuigt van service. Bij gebruik van garage dient de autosleutel afgegeven te worden. Bij een Tesla is dat de keycard. Bij uitchecken is de teruggave vergeten (van beide zijde), doch ik had wel verwacht dat de receptie e.e.a checkt. Nazending (B-NL) kostte, vooraf te betalen, €14,-. Het was voor een dergelijk chique hotel netjes geweest dit kosteloos na te zenden.
Advies om het receptiepersoneel de administratie goed te laten checken bij uitchecken.

Kamertip: We hadden een mooie kamer op de 4e etage in de nieuwe vleugel. Er was een onophoudelijk gebrom van mogelijk airco of anderszins.
Datum van verblijf: april 2024
Elise Lobbens, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2024

Beste Jacques,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons hotel. We zijn verheugd om te horen dat u over het algemeen tevreden was met uw verblijf en dat u onze faciliteiten, zoals de schone en ruime kamer, de garage en de wellness, op prijs heeft gesteld. Ook is het fijn om te horen dat u genoten heeft van onze sfeervolle lounge/bar en het uitstekende ontbijt.

We willen ons echter verontschuldigen voor het ongemak met betrekking tot de teruggave van uw autosleutel bij het uitchecken. Uw opmerking over de nazending van de sleutel is terecht, en we zullen ervoor zorgen dat ons receptiepersoneel dit in de toekomst beter controleert.

We waarderen uw feedback enorm, omdat het ons helpt onze service voortdurend te verbeteren. We hopen dat dit incident uw algehele indruk van ons hotel niet heeft geschaad en dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring.

Beoordeeld op 4 april 2024

Als je binnenkomt in het hotel krijg je direct een waaauwgevoel, dit gevoel blijft gedurende de hele ervaring. Wij waren anderhalf uur te vroeg en mochten toch al naar onze kamer. Alles is heel erg proper, het personeel is super vriendelijk, de cocktails en het ontbijt waren heerlijk en van heel goede kwaliteit. De bedden liggen heerlijk. Wij komen zeker terug om de wellness te testen.

Kamertip: Er is een gratis wellness.
Datum van verblijf: april 2024
Elise Lobbens, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Casselbergh Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2024

Beste Passport39804836037,

Bedankt voor uw schitterende beoordeling! We zijn verheugd te horen dat uw ervaring bij ons van begin tot eind perfect was.

Het is geweldig om te horen dat u bij binnenkomst in het hotel direct onder de indruk was en dat dit gevoel gedurende uw hele verblijf aanhield. We zijn blij dat we u vroeg konden ontvangen en dat u alles zeer schoon vond. Ons team is trots op het handhaven van hoge normen van netheid en het bieden van uitstekende service, dus we zijn verheugd dat u ons personeel super vriendelijk vond.

We zijn blij dat u genoten heeft van de heerlijke cocktails en het ontbijt, beide bereid met hoogwaardige ingrediënten. En we zijn verheugd te horen dat u de bedden comfortabel vond.

We kijken ernaar uit om u terug te verwelkomen om onze wellnessfaciliteiten te ervaren tijdens uw volgende bezoek!