10 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor wo 6 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 2 december 2023

Wij verbleven in kamer 2207 Erg rustig gelegen in der nieuwbouw achter het “ oude” gedeelte. Ruime kamer met bad en douche. Mooi uitzicht op de gracht. Perfecte ligging vlak bij de mooiste punten van Brugge. Uitstekend geslapen in heerlijk bed.
Het ontbijt is perfect en zeer goed verzorgd. Personeel is zeer professioneel en gastvrij.
Het hotel ligt vlakbij op een paar minuten lopen van alle top attracties van Brugge , maar is ondanks dat een oase van rust. Werkelijk top en we komen graag terug.
Het in en uitrijden in de parkeer garage is een uitdaging in een SUV !

Kamertip: The rooms at the 4e floor are smaller and have a lower ceiling
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 12 november 2023

Prachtig historisch kader, warm en persoonlijk onthaal, gezellige bar.
Als gast voel je dat gastvrijheid daar een waarde is die door iedere medewerker wordt gedragen.
Centraal gelegen in het toeristisch hartje van Brugge.

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 30 oktober 2023

Mooi hotel met aangename medewerkers die altijd klaar staan en vriendelijk zijn. Uitgebreid ontbijtbuffet, zeer lekker. Kamers zijn mooi proper en up to date en dit alles in een mooi kader. Dikke pluim.

Kamertip: Te kiezen hotel
Beoordeeld op 10 oktober 2023

Zeer proper hotel met een centrale ligging, kamer perfect in orde en L'Occitane productjes in de badkamer. Personeel is ook heel vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. We hebben van begin tot einde genoten. Een echte aanrader!

Kamertip: Neem de tijd om van de wellness faciliteiten te genieten
Beoordeeld op 9 oktober 2023

Fantastisch mooi hotel met klasse.
Wij verbleven in het historische gedeelte in een hele ruime prachtige kamer.
Heel erg genoten van een schitterend ontbijt!
Absolute aanrader voor een verblijf in Brugge!

Datum van verblijf: oktober 2023
Els Van Overloop, Verkoop van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2023

Beste Paradise24019926949
Hartelijk dank om de tijd te nemen ons uw mening na te laten. Heel verheugd te lezen dat u ons etablissement als een tophotel omschrijft en dat is natuurlijk onze bedoeling!
We hopen u bij een volgend bezoek aan Brugge opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet en een heel fijne dag, Els, Sales & Marketing Mgr.