10 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 150
travelup.comUS$ 158
Lol.travelUS$ 159
Beoordeeld op 25 juni 2022 via mobiele applicatie

Zoek niet verder en neem dit hotel. Echt prachtig mooi, Heerlijke kamers, alles schoon en fris. Ontbijt is heel lekjer en gevarieerd, wel prijzig. Zeer vriendelijk personeel. Mooie bar. Kortom heel goed. komen graag weer is terug.......

Datum van verblijf: juni 2022
Els Van Overloop, Verkoop van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2022

Geachte Mijnheer 61robvisser
Bedankt voor de heel mooie bewoordingen aan het adres van ons hotel en de superscore. We delen uw opmerkingen graag met al onze medewerkers en zal hen uiteraard uitermate plezier doen. Wat de ontbijtprijs betreft proberen we steeds een goede prijs - kwaliteit te bieden en we zijn dan ook heel blij dat u deze als gevarieerd en lekker heeft ervaren. Met vriendelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Els, Sales & Marketing

Beoordeeld op 15 februari 2022 via mobiele applicatie

Top ervaring
Klein minpuntje, waterbidonnen overal en altijd leeg.
Fitness, wellness zelfs na telefonische melding situatie 3 dagen ongewijzigd.
Ontbijt keurig verzorgd en aangevuld.
Mogelijks beter iedereen 1 couvert geven (coronagewijs) ipv allemaal een zelfde tang...

Kamertip: Parkinglift op voorhand reserveren!
Beoordeeld op 31 januari 2022

Dat was een verrassing: zonder dat we het wisten werden we omgeboekt van ons oorspronkelijk hotel naar dit hotel. Even schrikken, maar daarna genieten van de bijzondere ambiance van dit hotel. In de 17e eeuw in gebruik door de koning van Engeland en nu door ons. Aan de achterkant is een nieuw gebouw neergezet met hotelkamers. Die kamers zijn uitstekend. Van alle gemakken voorzien en een prima badkamer met ligbad en losse douche. Het ontbijt buffet wordt in een grote ruimte geserveerd. Allemaal lekkere dingetjes. Het hotel heeft geen restaurant, maar op 300m van de grote markt is dat geen enkel probleem. Er zijn heel veel goede restaurants in de directe omgeving. Voor de gasten is ook nog een enorme lounge met comfortabele banken en stoelen ter beschikking waar drankjes worden geserveerd.
Vooraf kan je een parkeerplaats onder het hotel reserveren.

Kamertip: de moderne standaard kamers zijn prima
Datum van verblijf: januari 2022
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2022

Hartelijk dank voor deze uitstekende score. Wat fijn om te horen dat Grand Hotel Casselbergh met zijn rijke geschiedenis voor u de perfecte uitvalsbasis was in het centrum van Brugge om te genieten van deze prachtige stad. Het is eveneens zeer fijn te horen dat ons ontbijtbuffet en de bar u naast het comfort van de kamer zeer heeft weten te bekoren.

We kijken er alvast naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 31 januari 2022

Jaarlijks komen we naar Brugge. Ons vast logeeradres is Grand Casselbergh.
Gans je verblijf word je in de watten gelegd. Supervriendelijk onthaal, kraaknette kamer en lekker ontbijt.
Het verblijf alleen al nodigt uit om jaarlijks Brugge terug te ontdekken.
Dank aan de medewerkers van Grand Casselbergh voor de pure verwennerij !

Kamertip: we kozen ditmaal voor een quality kamer. Netheid en uitstraling was boven onze verwachtigen. Een absolute aanrader.
Datum van verblijf: januari 2022

Hartelijk dank voor deze excellente score. Het doet ons plezier dat we jullie elke keer opnieuw een aangenaam verblijf bezorgen in het centrum van Brugge met alle comfort dat Grand Hotel Casselbergh te bieden heeft.
Zeer graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 3 november 2021

Schitterend hotel met zeer centrale ligging. Vriendelijk onthaal, mooie ruime kamer met fantastisch bed en nette badkamer.
Na een dagje sightseeing was de wellness een leuk extraatje.
Zeer ruime keuze bij het ontbijt.
Wij hebben alvast genoten.

Datum van verblijf: november 2021
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2021

Beste Veronique,

Hartelijk dank voor deze excellente score!
We zijn zeer blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons met alle bijhorende faciliteiten en uitgebreid ontbijt.

We kijken er alvast naar uit jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons!